מתבטלת עסקת ריט 1 והאחים חג'ג' בפרויקט הארבעה

האחים חג'ג' נשארים כרגע לבד בפרויקט הארבעה בדרום הקריה בתל אביב לאחר שקרן ההשקעות בנדל"ן, ריט 1, לא מימשה את האופציה לאחד משני מגדלי המשרדים בפרויקט

האחים חג'ג' נשארים כרגע לבד בפרויקט הארבעה בדרום הקריה בתל אביב לאחר שקרן ההשקעות בנדל"ן, ריט 1, לא מימשה את האופציה לאחד משני מגדלי המשרדים בפרויקט. זאת לאור העבודה שמערכת ההסכמים המפורטת בין ריט 1 והאחים חג'ג', שהיוותה התנאי המתלה לעסקה, לא נחתמה.

כזכור, בספטמבר חתמה קבוצת חג'ג' של צחי ועידו חג'ג' על אופציה לרכישת המגרש להקמת פרויקט המשרדים ברחוב הארבעה בתל אביב מידי החברות גינדי החזקות והאחים גינדי תמורת כ-345 מיליון שקל. במסגרת עסקה זו סיחרה קבוצת חג'ג' לריט 1 זכות לאחד משני מגדלי המשרדים שעתידים לקום בפרויקט, ברווח של 30 מיליון שקל.

התנאי למימוש האופציה היה פעולתם של הצדדים לחתימת מערכת הסכמים מפורטת שתסדיר את רכישת החלק באופציה ושיתוף הפעולה ביניהם להקמת הפרויקט. בנובמבר עדכנה ריט 1 שהתקופה למימוש האופציה הוארכה עד ה-2 בדצמבר. מועד זה הוארך מאוחר יותר עד ה-21 בדצמבר ולבסוף הוארך עד ה-16 בינואר. היום דיווחה ריט 1 לבורסה שהאופציה פקעה לאחר שהתנאי המתלה - חתימת מערכת ההסכמים המפורטת - לא התקיים.

‏הפרויקט, שתוכנן בידי האדריכל משה צור, משתרע על 6 דונם ברחוב הארבעה, וניתן להקים עליו שני בנייני משרדים בני 33 קומות ו-65 אלף מ"ר. היקפו נאמד בכ-780 מיליון שקל. קבוצת חג'ג' התכוונה לסמן פרויקט זה כפרויקט הדגל שלה בנדל"ן למשרדים ולתעסוקה, כשבשבועות האחרונים כבר החלה בשיווקו תוך פרסום על גבי שלטי חוצות. בספטמבר העריכה הקבוצה שדמי השכירות עומדים על 120-140 שקל למ"ר עם צפי לעלייה.