חשד: סחטו את דודי זילברשלג באמצעות נערת פיתוי

5 גברים ונשים מאזור ירושלים נעצרו בפרשה - כך הותר היום לפרסום ■ עפ"י החשד, השניים שעמדו בראש הסחיטה הם פרץ הירשנבוים ודודי רוט, מראשי עמותת "מאיר פנים"

5 גברים ונשים מאזור ירושלים נעצרו בשבועות האחרונים בחשד שניסו לסחוט את איש התקשורת החרדי וחבר דירקטוריון ביקור חולים, דודי זילברשלג - כך התירה היום (ג') המשטרה לפרסום.

שניים מהחשודים הם פרץ הירשנבוים ודודי רוט, מראשי עמותת "מאיר פנים". על-פי החשד, החמישה סחטו את זילברשלג בעקבות סכסוך כספי בינו לבין רוט והירשנבוים.

בית משפט השלום בירושלים דן אתמול (ב') בהארכת מעצרם של החשודים, והחליט לשחרר אותם למעצר-בית בתנאים מגבילים, במסגרתם הופקד דרכונם, והם לא יוכלו לצאת מהארץ.

הפרשה החלה לפני כחודשיים, כאשר על-פי החשד שלח אחד החשודים אל זילברשלג תמונות שבהן הוא מצולם בחברת צעירה יהודיה כבת 24 בחדר בבית-מלון בעיר. התמונות נשלחו בהמשך גם לעורך דינו של זילברשלג ולבורר שהיה אמור להכריע בסכסוך הכספי.

זילברשלג נפגש עם הצעירה - ותועד

במקביל לכך נשלחו אל זילברשלג מסרונים לכאורה מבעלה של אותה צעירה, תוך כדי איום שתמונות אלה יישלחו לאנשים נוספים המקורבים אליו. בעקבות המסרונים הללו החליט זילברשלג להגיש תלונה במשטרה.

מהחקירה עלה כי זילברשלג אכן נפגש עם הצעירה, תושבת מרכז הארץ, אך זו למעשה היתה נערת פיתוי שנשלחה אליו והתחזתה לתורמת שאביה אושפז באחד מבתי-החולים בעיר. לפי ממצאי החקירה, הצעירה אמרה לזיברשלג כי בכוונתה לתרום כסף לעמותה שהוא עמד בראשה.

במשטרה חושדים כי זילברשלג והצעירה נפגשו 3 פעמים, כאשר בפעם השלישית הם נפגשו בלובי של בית-מלון ומשם עלו לחדר - כל זאת כאשר מצלמות סמויות מתעדות את המתרחש. את המצלמות התקינו, על-פי החשד, חוקרים פרטיים, ולאחר מכן רוט והירשנבוים פנו אליהם על מנת שירגלו אחרי זילברשלג.

בהמשך צפוי להיות מוגש נגד החשודים כתב אישום חמור.