הליגה הברזילאית ממשיכה לאסוף כוכבים מזדקנים

אחרי רוברטו קרלוס, רונאלדו ורונאלדיניו, גם ריבאלדו חוזר הביתה - לקבוצת סאו פאולו ■ יושאל ממוג'י מירים, מועדון קטן מברזיל שבו שימש בחצי השנה האחרונה כנשיא

בקיץ האחרון החליט ריבאלדו, הקשר הברזילאי הוותיק (38), לנטוש חוזה של 10 מיליון אירו בשנה בבוניודקור מהליגה האוזבקיסטנית, ולחזור לשחק בברזיל. המועדון הקטן שבו בחר השחקן לסיים את הקריירה הוא מוג'י מירים, מהליגה הבכירה של מחוז סאו פאולו, שם הוא החל ב-1992 את הקריירה המקצוענית שלו. במקביל, רכש ריבאלדו אחוזי שליטה בקבוצה והפך לנשיא שלה. בחצי השנה האחרונה הספיק ריבאלדו להופיע 5 פעמים במדי מוג'י מירים, אבל כעת הוא החליט לחזור לשחק כדורגל ברמות קצת יותר גבוהות.

היום בבוקר (א') נודע כי ריבאלדו יושאל לסאו פאולו מהליגה הברזילאית הבכירה. שכרו עד תום העונה יעמוד על 40 אלף אירו, כשההשאלה תסתיים בדצמבר 2011. במסגרת העסקה, יעשו את הדרך ההפוכה כמה משחקניה הפחות בכירים של סאו פאולו למוג'י מירים, שתמשיך ליהנות במקביל משירותיו של ריבאלדו כנשיא.

ריבאלדו, אקס ברצלונה ומילאן ואלוף העולם עם נבחרת ברזיל ב-2002, מצטרף לשורה ארוכה של כוכבים ברזילאים שהחליטו בשנה האחרונה לחזור לשחק בליגה המקומית: רוברטו קרלוס, רונאלדו ורונאלדיניו (שחתם לפני כשבועיים בפלמנגו).