היום: כחלון בחברת החשמל לדון במיזם התקשורת

דירקטוריון חברת החשמל מארח היום את שר התקשורת כדי כדי לתת סקירה על החשיבות שהוא רואה במיזם לשוק התקשורת, ולשמוע את דעתם של הדירקטורים בנושא

דירקטוריון חברת החשמל מארח היום את שר התקשורת משה כחלון לדיון בנושא מיזם תשתיות התקשורת שלה. כחלון מגיע כאורחם של מנכ"ל החברה עמוס לסקר והיו"ר יפתח רון טל, כדי לתת סקירה על החשיבות שהוא רואה במיזם לשוק התקשורת, ולשמוע את דעתם של הדירקטורים בנושא.

כחלון אומר בדיונים פנימיים במשרד, שהניסיונות לעכב את הפרויקט מטעם חברות מתנגדות (ברומזו על HOT ובזק) לא יצליחו וכי הוא מעריך שבימים הקרובים ייפתרו מרבית הסוגיות שנותרו במחלוקת.

בתחילת השבוע הבא אמורה להתקיים ישיבה חשובה בהשתתפות מנהל רשות החברות הממשלתיות, דורון כהן, אבי ליכט, המשנה ליועץ המשפטי לענייני כלכלה, היועצת המשפטית של משרד התשתיות, ונציגי האוצר, על מנת ליישר את ההדורים במחלוקות שנותרו פתוחות בין המשרדים, ובדרך לפרסום המכרז לבחירת משקיע למיזם.

דירקטוריון חברת החשמל דן כמה וכמה פעמים במיזם ותומך בו. ראש הממשלה בנימין נתניהו שותף ועוקב אחר הפרויקט באופן קבוע ובשבוע הבא כחלון אמור לדווח לו על קצב ההתקדמות בו.