רשת המלונות לאנשי עסקים בבריטניה: פארק פלאזה

רשת המלונות, שבשליטת אלי פפושדו, זכתה בפרס של המגזין ‏Buying Business Travel‏ ■ אלי פפושדו: "אנחנו עובדים באופן רציף על מנת לשפר את איכות המוצר שלנו"

הכרה בתרומה ישראלית לתיירות בבריטניה: רשת המלונות פארק פלאזה, מקבוצת מלונות ים סוף שבשליטת אלי פפושדו, זכתה בפרס רשת המלונות הטובה ביותר לאנשי עסקים בבריטניה לשנת 2011. הפרס מוענק אחת לשנה על-ידי המגזין ‏Buying Business Travel‏ לפי קטגוריות שונות.

‏פרס זה מוענק כל שנה לרשת בתי המלון העצמאית שמציגה רמת שביעות רצון גבוהה, חדשנות או תרומה משמעותית לתעשייה, צמיחה, מחויבות להצלחה ולשירות הצוות, והצלחה בשימור והגדלה של הפעילות העסקית של החברה.

‏מטרת הפרס השנתי היא הכרה במצוינות השירות ובמוצר שניתן על ידי ספקי תיירות בתחומיה השונים של התעשייה. בצד הפרסים הקשורים בענף המלונאות מוענקים פרסים נוספים בקטגוריות שכוללות: חברת השכרת הרכב הטובה ביותר, חברת התעופה הבריטית הטובה ביותר, מפעיל הרכבות הטוב ביותר וחברת התחבורה הטובה ביותר.

‏לדברי יו"ר פארק פלאזה, אלי פפושדו, "אנחנו עובדים באופן רציף על מנת לשפר את איכות המוצר שלנו, וזאת על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לאורחינו העסקיים. אנחנו שמחים שמאמצינו הוכרו עם קבלת הפרס היוקרתי הזה, שמתווסף לזכייתו של מלון פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' בתחרות היוקרתית 'פרס עיצוב בתי המלון של אירופה',‏‎ ‎שנערכה על-ידי מגזין 'סליפר' בקטגוריית עיצוב הפנים לחדרי שינה ואמבטיות".

‏הפאנל שבחר ברשת לזוכת הפרס כלל צרכנים של תעשיית הנסיעות. הרשת כוללת כיום 10 מלונות ברחבי בריטניה ואירלנד, בהם מלון הדגל ‏Park Plaza Westminster Bridge London‏.

‏קבוצת פארק פלאזה מחזיקה ומנהלת בתי מלון באירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה, והיא פועלת תחת שני שמות מותג: ‏Park Plaza Hotels & Resorts‏ ו-‏‎art'otel‎‏.

לפארק פלאזה שותפות אסטרטגית עם רשת התיירות העולמית המובילה קרלסון, העוסקת בתחום הנסיעות, ובאמצעותה משווקת פארק פלאזה את המלונות שנכללים בתיק הנכסים שלה שכולל כיום כ-40 מלונות וכ-8,500 חדרים.