קרן מידאס מגדילה אחזקתה במתחם המסחר גני שרונה

הקרן מגדילה אחזקתה לכדי 50% בחלק המערבי של מתחם המסחר, הבילוי והפנאי גני שרונה שבדרום הקריה, תמורת כ-12.6 מיליון שקל

קרן מידאס, שבשליטת יאיר רוטלוי ויוסף שטיינמן, מגדילה אחזקתה לכדי 50% בחלק המערבי של מתחם המסחר, הבילוי והפנאי גני שרונה שבדרום הקריה בתל אביב, תמורת כ-12.6 מיליון שקל.

‏כזכור, קרן מידאס היא שותפה בקבוצת אמטא, שזכתה ב-2009 בחלק המערבי של מתחם גני שרונה במסגרת מכרז של מינהל מקרקעי ישראל. מלבד קרן מידאס, מורכבת קבוצת אמטא גם מהפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי, מנכ"ל אזורים לשעבר, מתי דב, והיזם מוטי קירשנבאום.

עד כה החזיקה קרן מידאס ב-25% מקבוצת אמטא, אך כעת רכשה 25% נוספים ומעתה היא תחזיק ב-50%. בעקבות העסקה יעמדו חלקיהם של שלושת השותפים הנוספים בקבוצה על 16.6% כל אחד.

‏בשלב הראשון של העסקה תרכוש קרן מידאס 13% מכלל ה-25% שמתווספים לאחזקתה, תמורת 7 מיליון שקל. זאת בנוסף להחזר הלוואת בעלים בסך 2.8 מיליון שקל, עד סוף פברואר.

בשלב השני של העסקה תרכוש קרן מידאס 12% נוספים ותשלם לשותפיה 5.6 מיליון שקל בתוספת ריבית חודשית של 1.4% וכן החזר הלוואת בעלים בסך 2.57 מיליון שקל, עד סוף מאי.

מתחם גני שרונה ממוקם בלב תל אביב מדרום לרחוב קפלן, על ציר מרכז העסקים הראשי של העיר. הוא כולל 33 מבנים טמפלרים לשימור על פני פארק בשטח 45 דונם. 27 מבנים מתוכם שווקו ב-2009 על ידי המינהל לשתי קבוצות. הקבוצה השנייה שזכתה במכרז לצד קבוצת אמטא היא קבוצה שמורכבת מחברת רוגובין ומחברת אברהם אירני חברה להשקעות, הבעלים של רשת האופנה פקטורי 54, שזכתה בחלק המזרחי של המתחם.

‏את שטחי המסחר במתחם החלו שתי הקבוצות לשווק בנובמבר האחרון, כשעד כה הן השקיעו בפיתוחו כ-200 מיליון שקל.

לדברי רן שטיינמן, מנכ"ל משותף במידאס, "מהלך הגדלת מניותינו בקבוצת אמטא השותפה בפרויקט שרונה מהווה מהלך אסטרטגי חשוב המשקף את האמונה שלנו בחזונה של שרונה ובחוסנה הנדל"ני והכלכלי. אנחנו רואים עצמינו שחקנים מרכזיים בשרונה לעוד שנים ארוכות ורבות עם כל השותפים".