רון קופמן שוב מגדף: "אהוד ברק מייצג אתיקה של זונת רחוב"

"איזה ערכים אתיים מייצג ברק כשהוא זונח מפלגה, בוגד באנשים שהכניסו אותו לכנסת ועובר באישון ליל למפלגה אחרת?" ■ לאחרונה כינה קופמן את שר הפנים אלי ישי "פרמיטיב" ו"טינופת"

העיתונאי רון קופמן גידף היום (ה') בחריפות יוצאת דופן בשידור - אפילו בסטנדרטים הקיצוניים שלו - את שר הביטחון אהוד ברק על דבריו אתמול בעניין הארכת מינויו של הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי מטעמים "אתיים, נורמטיביים ומקצועיים". "אהוד ברק מייצג אתיקה של זונת רחוב", אמר קופמן בתוכנית הרדיו שלו ברדיו תל-אביב.

קופמן "תהה" מה מניע את שר הביטחון ברק ואיזו אתיקה הניעה אותו להתעקש שלא מדובר במניעים אישיים בסירובו להאריך כהונת אשכנזי, ואמר בתוכנית, כי "אהוד ברק מדבר על אתיקה, אומר שהרמטכ"ל לא יכול להמשיך בתפקידו כי הוא לא מקצועי מספיק. על זה אני לא יכול להתווכח, אין לי כלים".

קופמן הוסיף כי "יש לי בעיה עם הערכי והאתי. איזה בדיוק ערכים אתיים מייצג רב אלוף במילואים, אהוד ברק, כאשר הוא זונח מפלגה, בוגד באנשים שהכניסו אותו לכנסת ועובר באישון ליל למפלגה אחרת? איזו אתיקה זו? זו אתיקה של זונה. לא סתם זונה, זונת רחוב אפילו, כי זונת צמרת לא היתה עושה את זה. אבל זה יפה שבאמת רב אלוף במילואים ברק מלמד את הציבור כאן הלכות אתיקה. זה יפה", לדבריו.

נזכיר, כי בעבר קופמן התבטא בחריפות גם נגד שר הפנים וסן ראש הממשלה אלי ישי, כשדיבר בתוכנית ששודרה ב-23 באוגוסט 2010 בנוגע לסוגיית גירוש ילדי העובדים הזרים: "הוא חולירע, חתיכת פרימיטיב. אולי בקרב העדה הפרימיטיבית שלך עם הרב הפרימיטיבי שלך אתה נראה טוב. תבין שבגלל אנשים כמוך אנחנו עם שנוא וגזע שנוא, ומתעבים אותנו בגלל טינופת כמוך".