קבוצת משקיעים אמריקנית קיבלה בלעדיות לרכישת מועדון הכדורגל AS רומא

נבחרו מבין חמש קבוצות שהעמידו הצעות לרכישת קבוצת הסרייה A; מכירת הקבוצה נכפתה על משפחת סנסי, הבעלים של המועדון, בשל חוב של 325 מיליון אירו לבנק UniCredit

התקדמות משמעותית במגעים למכירת מועדון הכדורגל רומא. קבוצת משקיעים אמריקנית בראשות תומאס דיבנדטו, מבעלי קבוצת השיווק Fenway Sports Group, קיבלה זכות בלעדית לשבועיים הקרובים לנהל מו"מ לרכישת המועדון. הקבוצה האמריקנית נבחרה מבין חמש קבוצות משקיעים שהגישו הצעות לרכישת ה"ג'יאלרוסי". רומא צפויה להיות הקבוצה הראשונה בסרייה A שתעבור לידיים זרות.

Fenway Sports Group היא קבוצת בת של חברת NESV, המחזיקה בין היתר בקבוצת הבייסבול בוסטון רד-סוקס, אצטדיון הבייסבול פאנווי פארק, ומועדון הפרמיירליג ליברפול.

מי שמחזיק בקבוצת הסרייה A היא משפחת סנסי והבנק האיטלקי UniCredit. עם זאת, משפחת סנסי נאלצה לחתום על התחייבות למכור את המועדון בגלל חובות של 325 מיליון אירו ל-UniCredit.

על פי דיווחים באיטליה, המחיר שיידרשו כדי להשלים את מכירת הקבוצה יעמוד על כ-130 מיליון אירו ובנוסף להשלים עוד 50 מיליון אירו לתשלום חובות עבור UniCredit.

בעיתון "לה רפובליקה" דווח כי קבוצת המשקיעים האמריקנית התחייבה להשקיע בבניית אצטדיון חדש תוך 8 שנים, שיחליף את ה"אולימפיקו" בו משחקת הקבוצה.