תקציב הפרסום של דנשר יחולק בין גלר-נסיס לזרמון-גולדמן

היקף התקציב של חברת ההפצה עמד ב-2010 על 4.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ דנשר נפרדת מפוקס-גורן-גלעדי, אך שמעוני-פינקלשטיין ימשיך לרכוש את המדיה עבור החברה

חברת ההפצה דנשר עורכת שינויים במערך הפרסום שלה: החברה נפרדת ממשרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי ומעבירה את תקציב הפרסום שלה לשני משרדים שאמורים לחלוק בו: גלר-נסיס-פובליסיס וזרמון-גולדמן.

עם זאת, החלק המשמעותי של התקציב, רכישת המדיה, יישאר במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, שאחראי על רכישת המדיה מזה מספר שנים.

מדובר בתקציב לא גדול במיוחד, ולכן לא ברורה לגמרי הכוונה לחלק אותו בין 2 משרדי פרסום. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי למרות שהחברה מפיצה מספר מותגים היא תמכה פרסומית רק במעט מהם - המשמעותיים הם סופטאץ' של אינטרקוסמא, שעבר בשנה האחרונה מיתוג מחדש עם קמפיין בהיקף של 4 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום הכולל של דנשר ב-2008 עמד על כ-3.2 מיליון שקל, שהם כמיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 נשאר היקף התקציב זהה לזה של 2008, ואילו ב-2010 הוא עמד על כ-4.9 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.4 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2010 הושקעו כ-1.7 מיליון דולר במותג רייד (קוטל חרקים), 1.5 מיליון דולר בעוגיות MOOI, ובטואלט דאק הושקעו כ-1.5 מיליון דולר.

דנשר עוסקת ביבוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי מזון, מוצרי טואלטיקה ומוצרי נון-פוד. בין השאר משווקת החברה מוצרי חלבה וטחינה הנמכרים תחת המותג "בארכה", מוצרי טואלטיקה וגילוח של Edge, סדרת המגבונים הלחים Fresh Ones, המותג NUK לתינוקות, משחת "עדינול", סוללות אנרג'ייזר ועוד.

בפוקס-גורן-גלעדי אומרים כי לאורך תקופה הוגשו לדנשר הצעות טובות יותר בתחום המדיה, אך הן לא התקבלו, ולכן הוחלט לוותר על התקציב.