H&O מעבירה את התקציב מבאומן-בר-ריבנאי לגלר-נסיס

זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ ‎‎‏היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה‏

‎‎לאחר עבודה משותפת של למעלה מ-10 שנים, מפסיקה רשת האופנה ‏H&O‏ את ההתקשרות עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי - כך נודע ל"גלובס". היקף תקציב הפרסום של ‏H&O‏ עומד על כ-8 מיליון שקל.

‏עוד נודע ל"גלובס" כי המרוויח הגדול מהמהלך יהיה משרד הפרסום גלר-נסיס-פובליסיס, שזכה בתקציב ויטפל בו מעתה. המשרד מקבל את התקציב לאחר פגישות שערכה הנהלת המשרד עם מספר משרדי פרסום בחודשים האחרונים, ביניהם עם שמעוני-פינקלשטיין-ברקי.

‏‎‎הכול החל כשגאון עזב

‏‎‎עבור גלר-נסיס-פובליסיס מדובר בסגירת מעגל וחזרה לפעילות בקטגוריית האופנה. זאת, לאחר שלפני כשנתיים הופסקה עבודתו עם קבוצת הוניגמן, שנמשכה למעלה מ-10 שנים. היתה זו מכה כואבת מבחינתו, במסגרתה הופסקה ההתקשרות עם גלר בשני המותגים הוניגמן ו-‏TNT‏, שעברו אז ללא אחר מאשר באומן-בר-ריבנאי.

נראה כי בגלר-נסיס סימנו את החזרה לתחום האופנה כיעד אסטרטגי, שכן את המכרז שהוביל לזכייה בתקציב ‏H&O‏ הוביל באופן אישי הבעלים, משה נסיס.

‏הפרידה מבאומן נתפסה כמעט כצפויה, לאור השינויים שחלו לפני שנה וחצי בבעלי המניות של החברה. באותה תקופה פירקו משפחות לבנת וגאון אחזקות את השותפות ביניהן בחברה,‏‎ ‎שבה הם‎ ‎החזיקו בחלקים שווים דרך המשביר אחזקות.

‏לפי ההסכם שהושג, רכש אברהם לבנת את חלקה של גאון אחזקות ב-H&O ובחברת מגדלי ערבה, ואילו גאון‎ ‎אחזקות רכשה את חלקו של לבנת בחברת המשביר לחקלאי באמצעות גאון סחר‏‎.‎‏

משה גאון, יו"ר גאון אחזקות, היה עד לפני כשנתיים בעל מניות ומנכ"ל באומן-בר-ריבנאי. עם פטירתו של אביו, בני גאון, הוא העביר את מלוא פעילותו לגאון אחזקות, אך הוא עדיין בעל מניות בבאומן. לכן, כשיצאה גאון אחזקות מהשותפות, העריכו בענף כי קיימת סכנה שהתקציב לא יישאר בבאומן, אבל מאז כאמור חלפה כשנה וחצי, והתקציב נותר על מקומו.

‏חברת‎ H&O ‎מפעילה רשת חנויות כלבו תחת המותגH&O ‎‏, הכוללת 33 סניפים, וכן‎ ‎מחזיקה בבעלות מלאה על רשת אופנת הנשים ‏TAGWOMAN‏,‏‎ ‎המונה 25 סניפים‎.‎‏

‏הפעילות הפרסומית המזוהה ביותר של החברה היתה קמפיינים בכיכובה של גלית גוטמן, ששימשה כפרזנטורית של ‏H&O‏ במשך 12 עונות. עם פרישתה של גוטמן, הוחלט על מעבר לשני פרזנטורים שייצגו את הערכים של משפחתיות, ולצורך זה נבחרו הילה נחשון ויונתן כהן. ‏‎‎‏