רונאלדו פורש מכדורגל בגיל 34: "זמני עבר"

למרות שהיה אמור לשחק עד סוף 2011, האגדה הברזילאית החליט לתלות את הנעליים: "אני חושב על מהלכים אבל כבר לא מסוגל לעשות אותם"

בגיל 34, אגדת הכדורגל הברזילאית רונאלדו החליט לפרוש. "אני לא יכול יותר", אמר החלוץ בראיון לעיתון בסאו פאולו. "רציתי לסחוב עוד קצת אבל אני פשוט לא מצליח. אני חושב על מהלכים אבל כבר לא מסוגל לעשות אותם. זמני עבר".

רונאלדו מסיים קריירה מבריקה בת 18 שנים במהלכה שיחק בין היתר במילאן, אינטר, ריאל מדריד וברצלונה. בסך הכל הוא כבש 352 שערים ב-515 הופעות במועדונים בברזיל, הולנד, ספרד ואיטליה. וזה עוד מבלי שהזכרנו את הקריירה הבינלאומית שלו, שכללה 15 כיבושים במונדיאלים (יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה), זכיות בטורנירים העולמיים שנערכו ב-1994 ו-2002, והעפלה לגמר של 1998.

בנוסף, זכה רונאלדו שלוש פעמים בתואר שחקן השנה בעולם של פיפ"א: ב-1996, 1997 ו-2002. על הקריירה המפוארת שלו העיבו שלוש פציעות קשות במיוחד, שהשביתו אותו לתקופות ארוכות, וכמו כן מלחמה בלתי פוסקת עם עודף משקל.

רונאלדו היה אמור לשחק בקורינתיאנס הברזילאית עד סוף שנת 2011. בשבוע שעבר נרגם אוטובוס הקבוצה באבנים על-ידי אוהדיה, שהאשימו את החלוץ, בין היתר, בהדחת המועדון מגביע הליברטדורס. הפרישה של רונאלדו מגיעה מספר ימים לאחר שרוברטו קרלוס, המגן השמאלי של קורינתיאנס, הודיע כי יעזוב את הקבוצה בעקבות אלימות האוהדים.