רודמן אנד רנשואו: קנו מניית מג'יק - תזנק ב-20%

בית ההשקעות האמריקני החל לסקר את החברה בהמלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 11 דולר למניה ■ מציינים את שיתופי-הפעולה החזקים של החברה ואת מוצר ה-UniPaaS

בבית ההשקעות Rodman&Renshaw האמריקני מריעים לחברת מג'יק הישראלית. האנליסט אשוק קומאר (Ashok Kumar) ממחלקת הטכנולוגיה התחיל לסקר את מניית החברה בהמלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 11 דולר למניה, הגבוה ב-20% על מחיר הנעילה אמש בוול סטריט - 9.16 דולר למניה.

קומאר מציין בסקירתו כי מג'יק הינה שחקנית מובילה בחדשנות טכנולוגית לפלטפורמות ארגוניות עם ניסיון של מעל לשני עשורים בתחום. "למג'יק מודל עסקי משופר עם גידול בשיעור ההכנסות לעומת הכנסות מרישיונות תוכנה אשר מאופיינות במחזוריות, מעבר לפלטפורמה עם מגוון יישומים והתמקדות בארכיטקטורה שחשופה לשוק האינטרנט", כותב קומאר בסקירה שהגיעה לידי "גלובס".

קומאר מוסיף כי החברה פונה לחברות בגודל בינוני כאשר שוק היעד של החברה עומד על 6 טריליון דולר וצומח בשיעור ממוצע של 6% בשנה, כאשר החברה נהנית ממעבר לפלטפורמות עם אפליקציות המבוססות על מחשוב ענן.

עוד עולה מהסקירה כי מג'יק היא אחת החברות הראשונות שמציעות פתרון ארגוני התומך במחשוב ענן לפלטפורמות עם אפליקציות עם מחירים אטרקטיביים וגמישות בבחירה של ספקי התוכנה השונים. "מבחינה טכנולוגית, הפתרון של מג'יק מקדים את התחרות והוא כולל התאמה למגוון של טכנולוגיות ותמיכה במספר רב של מסדי נתונים.

קומאר מציין את ערוצי ההפצה החזקים של החברה - שיתופי פעולה עם חברות מובילות כגון SAP, IBM ו-Oracle, וכן את היותו של מוצר ה-UniPaaS מוערך בתחום התוכנה וזכה בפרסים יוקרתיים.