לבית המשפט המחוזי הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד 012 סמייל בגין חיוב לקוחות עבור שיחות לחו"ל שלא בוצעו לכאורה.
על-פי כתב הבקשה, התובעת, חברת "גזית מכון פוליגרף ואבחון מידע", מבקשת מ-012 סמייל סכום של 6 מיליון שקל בגין העברות, שיוחלקו באופן יחסי בין 1,500 לקוחותיה אשר סבלו מבעיה זהה.
בבקשה, שהוגשה על-ידי עו"ד רם גורודיסקי, נטען כי 012 מנצלת את ההרשאה הניתנת לה על-ידי הלקוחות לחיוב בהוראות קבע או בכרטיסי אשראי, שולחת ידה לחשבונות הבנק של לקוחותיה ומחייבת אותם בגין שיחות שלא בוצעו על-ידם.
לטענת גזית, ב-012 הבטיחו לזכות את החברה בכל מקרה כזה, לצד הבטחה כי לא יישנו מקרים כאלה בעתיד, אולם בפועל הדבר לא קרה והחברה המשיכה להיות מחויבת עבור שיחות שלא ביצעה.
בפירוט הכספי מציינת התובעת כי חויבה בחיובי-שווא בסך 5,600 שקל בחודשים יוני-יולי 2010 - אך זוכתה על סכום של 1,500 שקל בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.