דיווחים: אובמה ייפגוש מחר את צוקרברג בסן פרנסיסקו

לפי דיווחים, מייסד פייסבוק הוא אחד מהבכירים בסקטור הטכנולוגיה שייפגש עם נשיא ארה"ב כדי לדון על הכלכלה ויצירת עבודות חדשות ■ בהמשך השבוע יפגוש אובמה את מנכ"ל אינטל

מייסד פייסבוק בן ה-26 מארק צוקרברג הוא אחד מהבכירים בסקטור הטכנולוגיה שייפגשו מחר (ה') עם נשיא ארה"ב ברק אובמה בסן פרנסיסקו כדי לדון על מצב הכלכלה ויצירת עבודות חדשות במגזר הטכנולוגי, כך לפי מקורב לנושא. עוד פורסם בסוכנות הידיעות בלומברג, כי אובמה מתכנן לסייר במשרדי אינטל ואף ייפגש עם מנכ"ל החברה פול אוטליני.

נזכיר כי זאת שהנשיא האמריקני הציג השבוע את הצעת התקציב לשנת 2012 בהיקף של 3.73 טריליון דולר, שכולל תוכנית לקיצוץ הגרעון ל-1.1 טריליון דולר, אותה הוא מעוניין לקדם.

לפי הבית הלבן, הפגישה מחר תהיה פרטית ולא צויינו שמותיהם של הבכירים שיקחו חלק בפגישה. נציין כי הדובר של פייסבוק אנדרו נויס לא אישר את נוכחותו של צוקרברג בפגישה.

אובמה התבטא בעבר בנושא פייסבוק וציין את החברה כחידוש שיביא לצמיחה בעתיד. "אנחנו האומה שהכניסה את המכוניות לחניונים ואת המחשבים למשרדים. אנחנו האומה של אדיסון ושל האחים רייט, של גוגל ושל פייסבוק", אמר הנשיא ב-25 בינואר. "באמריקה ההמצאות לא רק משנות את החיים שלנו, ככה אנחנו מתפרנסים".