החיים היפים: קבלו את הקמפיינים הלוהטים לעונת אביב-קיץ 2011

הם אלגנטיים, מאופקים, ובעיקר - מודעים לעצמם ■ דולצה וגבאנה, דונה קארן, הרמס, כריסטיאן לבונטין ועוד פירסמו את הקמפיינים המושקעים שלהם לאביב-קיץ 2011

הרמס

"כלים להשראה" הוא שם הקמפיין של הרמס, וגם פה מצליח בית האופנה הצרפתי להמחיש סיפורים כאלה ואחרים ולהוכיח שוב ושוב איך הוא שומר בכל פעם מחדש על מעמדו כמותג מוביל. הנה התמונות הראשונות של הקמפיין, הממחישות את הלך הרוח הצרפתי של המותג לעונה הזו. הוא צולם על-ידי אנדראה אמאדיי ומככבת בו, בדומה לעונה האחרונה, הדוגמנית קונטאנס ג'בלונסקי.

דולצ'ה וגבאנה

לרגל חגיגות 20 שנים להיווסדו של המותג, החליט צמד המעצבים האיטלקי, דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה, לחזור לשורשיו של בית האופנה בקמפיין שחור-לבן אוונגרדי ואנרגטי במיוחד, בהשראת הקמפיינים ההם שיצרו בעצמם בשנות ה-90. הקמפיין צולם על-ידי סטיבן קליין האגדי, ואפשר להתרשם שיש בו יחסית מעט בגדים והרבה מאוד טסטוסטרון וסקס אפיל גברי.

דונה קארן

נטלי גולדברג צילמה לקו הקז'ואל הצעיר של דונה קארן קמפיין שהוא לכאורה נונשלנטי, באווירת רחוב משוחררת, נינוחה וצעירה. אך מי שבקיא בפרטי הברנז'ה, יתקשה לפספס את הכוכבים המפורסמים שמשתתפים בו, כמו היידי מאונט, טטיאנה טורין, קורי ריצ'רדסון ומריה מלניק - שהופכים את כל הסיפור הזה לנוצץ לגמרי.

כריסטיאן לבוטין

מישהו בבית לבוטין חשב על השאלה מהי הדרך הטובה ביותר שבה יגיעו הנעליים של לבוטין אליכן. במכונית? במצנח? בצוללת? אולי דרך הקוטב הצפוני? ובכן, כל התשובות נכונות. מדובר בקמפיין צבעוני, מרענן ומקסים, אך בעיקר מקורי ויוצא דופן, המציג את קולקציית הנעליים של האביב בהתאם.

סלבטורה פראגמו

מתברר שלא צריך הרבה יותר מלוקיישן של בריכה ושמיים תכולים, קולקציה מהוקצעת ודוגמנים אקזוטיים כדי לשדר את תחושת החופש והיופי של האביב הבא עלינו לטובה. הקמפיין, שכולו נע סביב הרוח האופטימית של שנות ה-70, צולם בהשראת הסרט הצרפתי "בריכת שחייה", והוא נוטף אווירת אסקפיזם וחופש.

לואי ויטון

ברק, נצנוץ וזוהר - צבעי קמפיין האקססוריז של מארק ג'ייקובס ללואי ויטון העונה הם לא פחות ממסחררים. הטקסטורות בוהקות והצילומים מהפנטים. תורמות לא מעט לנוצצות הדוגמניות רחל צימרמן בגרסת הפלטינה שלה, קריסטן מקמנאמי ומלכת הקולביות הדנית פרייה בהה אריקסון.

ג'ון גליאנו

עבור הפאשוניסטים הצעירים, שחפצה נפשם בפריטים אקלקטיים סופר מעוצבים, צולם הקמפיין של הקו הצעיר של ג'ון גליאנו, המכונה "גליאנו", שמציע את מראה השכבות ואת הגישה הקולית באותו מינון.

D&G

הפעם: שנות ה-70 מכיוון יותר פורח ומלבלב. הצבעים החמים, הטקסטורות העליזות וחבורת הצעירים הזו מהווים הומאז' מושלם לרוח התקופה ההיא, כך שהקמפיין הזה ללא ספק מוכתר כקמפיין השמח ביותר שיצא העונה הזו.

ארמאני אקסצ'יינג'

לא מעט גברים (ונשים) מצפים בהמתנה דרוכה מדי עונה לקמפיין ההלבשה התחתונה של ארמאני, שבדרך כלל מרוח על-פני מספר לא מבוטל בכלל של מטרים רבועים על הקירות במנהטן ובבירות אירופה. הפעם מוביל אותו הטניסאי רפאל נדאל, לצד רוזי הנטינגטון ויטלי (שמחווירה לעומת השחקנית מייגן פוקס שהובילה את הקמפיין בעונה שעברה). בינתיים שוחררו רק התמונות האלה, אך עם מעט דמיון אפשר להבין מה מחכה לנו בהמשך.

ורסצ'ה

כיאה לראוותנות המאפיינת את בית האופנה האיטלקי, יוצא ורסצ'ה בשני קמפיינים שונים במקביל: האחד, בכיכובה של הדוגמנית אבי לי קרשאו, מתרכז בטרנדים המובילים של העונה, ובמיוחד בצבעוניות הנועזת שהשתלטה על התחום; השני, בעל הגישה המינימליסטית והמונוכרומטית יותר, מאשר את השמועות שרצו בחודשים האחרונים, שלפיהן ג'נוארי ג'ונס מסדרת המופת "מד מן" תהיה הפרזנטורית הבאה של המותג. על הצילום מנצח מריו טסטינו האגדי. לשיפוטכם.

טום פורד

המסגרות הדקות והעדשות בסגנון האוברסייז שהפכו לסימן ההיכר של משקפי השמש של טום פורד, ממשיכות איתנו לעונה נוספת, כפי שניתן להבין מהקמפיין הטרי. גם כאן מככבת הדוגמנית האוסטרלית אבי לי קרשאו, שהובילה בעבר את הקמפיין של פורד.

ברברי פורסום

קארה דלוינג וג'ייקוב יאנג מובילים את הקמפיין של בית האופנה הבריטי, שלקח סיכון והפתיע במראות מחוספסים של עור ושל חאקי, מעין קשיחות אביבית שכזו, שדווקא נראית אופנתית, אפלה ומעניינת, וללא ספק מייחדת את הקמפיין הזה (ואת המותג עצמו) מכל השאר.