מגדל רכשה שליש מהזכויות בפרויקט "בית צ'מפיון"

העסקה מוערכת ב-50-70 מיליון שקל ■ פרויקט "בית צ'מפיון" מצוי כעת בהליכי בנייה מול קניון איילון ■ שטחו הכולל של הפרויקט צפוי לעמוד על 50 אלף מ"ר

חברת הביטוח מגדל חתמה על רכישת שליש מהזכויות בפרויקט המשרדים "בית צ'מפיון" שמקימה חברת אלייד נכסים, החברה האם של צ'מפיון מוטורס, בבני ברק תמורת סכום שמוערך בין 50 ל-70 מיליון שקל.

פרויקט "בית צ'מפיון" מצוי כעת בהליכי בנייה באזור התעשייה בני ברק, מול קניון איילון ברמת גן. הבניין צפוי לכלול 30 קומות משרדים מעל קומת מסחר, שלושה חניונים תת קרקעיים וחמישה מפלסי חנייה עיליים. שטחו הכולל של הפרויקט צפוי לעמוד על 50 אלף מ"ר.

צ'מפיון מוטורס היא יבואנית פולקסווגן, אאודי, סיאט וסקודה לישראל. שטח המגרש עליו נבנה הפרויקט הוא 7.9 דונם ברחוב ברוך הירש בבני ברק, סמוך לשטח בו פועלות היום סוכנויות הרכב האזוריות של אאודי וסקודה.

על תוכניותיה של אלייד נכסים להקים את הפרויקט פורסם ב"גלובס" בתחילת 2009. את חברת מגדל ייצגה בעסקה עו"ד גילי ריזל ממשרד מ.פירון ושות' ואילו את אלייד ייצגו עוה"ד מאיר מזרחי ויגאל סבג. את בעלי הקרקע הפרטיים המעורבים בעסקה ייצגו עוה"ד דורון לוי, עופרה כהן ושלום סימון ממשרד עמית פולק מטלון ושות'.

בתגובה אישר שלמה גוטמן, מנהל תחום הנדל"ן במגדל, כי החברה אכן רכשה 33% מפרויקט "בית צ'מפיון" בבני ברק.