דיווח בספרד: מאמן ריאל מדריד מוריניו ניצל מניסיון דקירה

לפי תחנת רדיו ספרדית, מאמן ריאל מדריד חילק חתימות בשבוע שעבר כשאדם התקרב אליו עם פגיון. שומר הראש שלו מנע את הפגיעה בפורטוגלי ונפצע בעצמו

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד, ידוע כאדם שאוהב לעורר פרובוקציות ויכול להשניא את עצמו בקלות על אנשים רבים, אך הערב (שישי) מדווחים בתקשורת הספרדית כי אדם אחד שככל הנראה לא אוהב את הפורטוגלי ניסה לקחת את רגשותיו צעד אחד קדימה ולפגוע במאמן.

לפי הדיווח, בזמן שמוריניו חילק חתימות לאוהדים בשדה התעופה בלה קורוניה בשבוע שעבר התקרב אליו אדם עם פגיון וניסה לפגוע בו. המאבטח האישי של מוריניו מנע זאת מהאדם ונדקר בעצמו, ומוריניו הובהל במהרה מהמקום לאוטובוס הקבוצה, כאשר הוא לא נפגע ואף לא היה מודע למתרחש.

המאבטח, שבעצמו לא הבין את חומרת האירוע וחשב שהאדם ניסה להכות את מוריניו, הבין שמדובר בפצע דקירה רק כשהשניים הגיעו לאוטובוס. מדובר היה בפצע דקירה בעומק 4 ס"מ.

מוריניו, שכלל לא ידע על התקרית, עודכן רק שבוע מאוחר יותר. בספרד מדווחים כי כעת הגבירו בריאל מדריד את השמירה על המאמן, לקראת המשחק הקרוב מול סנטאנדר. יש לציין כי מטעם ריאל מדריד עדיין לא אישרו את הדיווח.

זו לא הפע הראשונה שמוריניו עומד במוקד של אירע ביטחוני: בתקופה בה אימן את אינטר, דווח כי המשטרה עצרה כנופיה של ארבעה אנשים שצילמו את המאמן ובני משפחתו כששהו באגם קומו, ככל הנראה כפעולה מקדימה לניסיון חטיפה של המאמן.