פרולור משדרת אופטימיות: שכרה קומפלקס מעבדות חדש

נראה, כי החברה אופטימית לגבי תוצאות הניסוי שלה בגרסת שחרור מושהה של הורמון הגדילה

חברת פרולור , הנסחרת בבורסת ה-AMEX ובתל אביב לפי שווי של 272 מיליון דולר, שכרה קומפלקס של משרדים ומעבדות בנס ציונה בשטח של 3,050 מ"ר.

נראה, כי החברה אופטימית לגבי תוצאות הניסוי שלה בגרסת שחרור מושהה של הורמון הגדילה. התוצאות הסופיות צפויות במחצית השנייה של 2011, וייתכן כי החברה תפיק עוד קודם לכן דו"ח ביניים.

הניסוי שעורכת פרולור הוא פתוח, ללא קבוצת ביקורת, כך שהיא מקבלת מידע מסוים על המתחרש בניסוי תוך כדי ביצועו. ההערכות הן כי החברה לא הייתה יוצאת למהלך של שדרוג משרדיה, לו היה לה חשש שהתוצאות יהיו שליליות.

המתחם החדש של החברה כולל חדרים נקיים שבהם מתכננת החברה לייצר את התרופות שלה לניסויים הפרה-קליניים ולניסויים קליניים שלב I באינדיקציות נוספות שאליהן היא מתכננת להיכנס, בין השאר מוצר להמופיליה ותרופה נגד השמנה. את התרופות לניסויי שלב II ואילך מייצרת החברה אצל גורמים חיצוניים.

מניית פרולור הייתה תנודתית בשנה האחרונה. לפני שנה נסחרה במחיר של 3.2 דולרים, וביוני 2010 היא נסקה למחיר של 8.5 דולרים - לאור התקדמות הניסוי שלה והמעבר לרישום דואלי בבורסה בתל אביב. אולם, מאז איבדה המניה בהדרגה 40% מערכה, למחיר של 5 דולרים. את החברה מנהלים ד"ר אברי הברון (מנכ"ל), ושי נוביק (נשיא).