לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן

מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"

לשכת סוכני הביטוח בישראל מאיימת בתביעת לשון הרע נגד השחקנית שני כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה היא מגלמת את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל".

מהאיום בתביעה מתברר כי אכן ישנם 3 סוכני ביטוח בשמות "נתן יהושע שוקי", "טל ירון" ו"צוער שוקה" - ואלה, באמצעות עו"ד יורם מושקט, תובעים יחד עם הלשכה את הגורמים המעורבים בפרסומת.

על-פי המכתב שנשלח, "התשדיר נועד לקדם את עסקיה (של ביטוח ישיר) על חשבונם, מבזה אותם ומציגם ללעג ולקלס, תוך רמיזות קשות באשר לשימוש הנהנתני אותו עושה סוכן הביטוח בעמלות המשולמות לו בגין פעילותו".

עוד נכתב כי "בפרסומת מוצגת מזכירתו של סוכן הביטוח יהושע שוקה טל המציגה את מעבידה שוקה באופן מבזה ונלעג. הפרסומת מטעה את הצופה, אשר רואה לפניו את התיבה 'סוכן ביטוח' יחד עם השמות 'יהושע', 'שוקה' ו'טל', ויש בכך כדי הטעיה. מעבר לפגיעה שיש לכל סוכני הביטוח בגין הפרסומת המבזה, קיימת פגיעה יחודית בסוכנים טל, יהושע ושוקה, הנחזים על-ידי הפרסומת כאותו סוכן ביטוח".

לטענת עו"ד מושקט, סוכני ביטוח אלה מוצגים "כמי שאינם אמינים, פרזיטים ונהנתנים, החיים על חשבון לקוחותיהם באופן הפוגע בכבודם וביושרם".

עמית סנדיק, דוברת "9 מיליון" מסרה בתגובה: "סוכני הביטוח רואים ב-'9 מיליון' איום תחרותי - ובצדק! '9 מיליון' מציעה ללקוחותיה לעבוד באופן ישיר ובכך לחסוך את עמלת סוכן הביטוח. על מנת להוריד את הקמפיין פנה איגוד סוכני הביטוח גם לרשות השנייה, אולם לאחר בדיקה הרשות השנייה השיבה בשלילה. אנחנו מקפידים בכל הסרטים לנקוט בדרך הומיריסטית אך בשום פנים ואופן לא בהעלבה".