מעמיקה השקעתה ביבנה: רוגובין זכתה במכרז למרכז מסחרי

החברה זכתה במכרז מינהל מקרקעי ישראל במגרש של 5.4 דונם מדרום לרחוב חטיבת גבעתי בעיר ■ רוגובין הביסה 31 מציעים נוספים, בהציעה 31 מיליון שקל

חברת רוגובין, שבשליטת קובי רוגובין, מעמיקה את השקעתה בעיר יבנה, לאחר שזכתה במכרז מינהל מקרקעי ישראל במגרש של 5.4 דונם המיועד למרכז מסחרי שכונתי מדרום לרחוב חטיבת גבעתי בעיר. חברת רוגובין הביסה 31 מציעים נוספים בהציעה 31 מיליון שקל.

המרכז המסחרי השכונתי ישרת את דיירי הפרויקטים החדשים למגורים שנבנים כעת ביבנה, שכן הוא קרוב לפרויקט "תדהר על הפארק" במסגרתו מקימה חברת תדהר כ-1,000 יחידות דיור ברחוב חטיבת גבעתי וכן לפרויקט המגורים שמשווקת קבוצת ב.ס.ר לקבוצת רכישה מדרום לרחוב חטיבת גבעתי, שכולל 270 דירות.

סכום הזכייה של חברת רוגובין גבוה משמעותית ממחיר המינימום שנקבע במכרז ועומד על 1.7 מיליון שקל, כשמחיר השומה נקבע על 3.8 מיליון שקל. ממוצע ההצעות במכרז זה עומד על 13.1 מיליון שקל.

יצויין שחברת רוגובין מחזיקה יחד עם חברת תדהר במתחם הארגמן ביבנה, שם השלימו השתיים השכרתם של 46 אלף מ"ר לעסקים וקיבלו בחודש שעבר את אישור הוועדה המקומית להקמת מבנים נוספים, כולל 175 אלף מ"ר לתעסוקה בבניינים בני 30 קומות וכן כ-20 אלף מ"ר למסחר בבניינים בני ארבע קומות.

לפי התוכניות שחלות על המגרש בו זכתה חברת רוגובין במכרז, ניתן להקים עליו מרכז מסחרי שכונתי בשטח בנוי של כ-4,600 מ"ר. לפי התוכניות שחלות על הקרקע, המבנה יהיה מורכב מ-2,500 מ"ר מסחרי עיקרי, 1,629 מ"ר שטחי שירות ו-545 מ"ר שטחי שירות מתחת לקרקע. לפי הנחיות מהנדס העיר בעיריית יבנה, על המרכז המסחרי לכלול סופרמרקט, בתי קפה, סניף בנק וסניף דואר.

לדברי רוגובין, "בשטח נקים מרכז מסחרי שכונתי שישרת את אלפי הדירות שנבנות כיום באזור".