חברו הקרוב של משה קצב רומז: הוא ישים קץ לחייו

יצחק סלוקי: "אל תצפו למשה קצב בכניסה לבית הסוהר, אתם תפגשו אותו במקום הרבה פחות נעים; הוא מרגיש רע, בדיכאון נוראי; מי ששומע אותי פשוט צריך לעשות משהו"

חבריו הקרובים ובני משפחתו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב מכונסים כעת בביתו בקריית-מלאכי, שעות לאחר ששופטי בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזרו עליו 7 שנות מאסר בפועל.

יצחק סלוקי, אחד מחברי הילדות של קצב, אמר עם יציאתו מבית קצב כי "הוא לא יילך לכלא, ומי ששומע אותי פשוט צריך לעשות משהו. אני מקווה שבית המשפט העליון יזכה אותו, ואם לא - אני כבר אומר לכם, משה קצב לא ייכנס לבית הסוהר".

"אני לא רוצה להפליג למחוזות לא נעימים, ואני אומר את זה לא מתוך ידיעה אישית אלא כאיש שמכיר אותו, הוא אדם גאה, הוא מרגיש שנעשה לו עוול, הוא לא יכול יותר", הזהיר סלוקי. "אם הוא יגיע לסוף הדרך, הוא יתנהג כמו אדם שהגיע לסוף הדרך. לבית הסוהר הוא לא ייכנס. אל תצפו למשה קצב בכניסה לבית הסוהר, תפגשו אותו במקום אחר פחות נעים".

"הוא בדיכאון נוראי"

על ההתמודדות של המשפחה סיפר סלוקי: "זו משפחה חמה של אנשים אצילים, מאמינים, הם יושבים, מסתכלים אחד על השני, וזו פשוט טרגדיה אנושית נוראה. אין לי שונאים, אבל לא הייתי מאחל גם לשונאי עם ישראל להרגיש מה שהוא מרגיש".

"הוא מרגיש רע, בדיכאון נוראי, מרגיש שנעשה לו עוול, הוא לא אנס, הלבישו עליו סיפור", המשיך סלוקי. "אין לי ספק כי בית המשפט העליון יהפוך את ההחלטה, אני פונה לכל מקבלי ההחלטות - משה קצב לא ייכנס לבית הסוהר, הוא יותר מדי גאה לעשות את זה".