תקציב מחלבת שומרון עובר למשרד הפרסום פוגל-אוגילבי

ההחלטה להתקשר עם משרד כזה נובעת מהכוונה להיכנס למהלך שיווקי רחב היקף, הכולל את הרחבת סל המוצרים, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח מוצרים חדשים

חודשים ספורים לאחר איבוד תקציב הפרסום של מחלבות גד סוגר משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מעגל ומקבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום של מחלבת שומרון.

המחלבה לא השתמשה עד עתה בשירותיו של משרד פרסום. ההחלטה להתקשר עם משרד כזה נובעת מהכוונה להיכנס למהלך שיווקי רחב היקף הכולל הרחבת סל המוצרים, כניסה לשווקים חדשים ופיתוח מוצרים חדשים.

מחלבת שומרון בבעלות משפחות בכר, חגואל ואקהאוז קיימת מאז 1953 וממוקמת בבנימינה. במחלבה מייצרים גבינות מיוחדות מחלב עיזים, כבשים ובקר. את מוצרי המחלבה ניתן למצוא ברשת שופרסל, בסופרים הפרטיים הגדולים וברשת "טיב טעם".

כאמור, פוגל אוגילבי עבד במשך כעשור עם מחלבות גד והיה אחראי על כל תהליך המיתוג הראשון שעברה המחלבה. תקציב הפרסום של מחלבות גד קטן מאוד באופן יחסי למתחרות הגדולות בשוק, בהן שטראוס ותנובה, אך הוא משמעותי ביחס למחלבות בינוניות-קטנות אחרות שכמעט שלא מפרסמות. למרות הנחיתות התקציבית נחשבת העבודה הפרסומית של המחלבה לטובה מאוד. פוגל אוגילבי, שיצר לו מיתוג ברור ומאובחן כמחלבה משפחתית ומתמחה תחת הסיסמה "מחלבות גד - תמיד מיוחד".

כאמור, לפני כשנה הופסקה עמו ההתקשרות והתקציב עבר לראובני-פרידן. יצויין כי פרט לניסיון שלפוגל יש בתחום הגבינות, אוגילבי המשרד עימו קשור פוגל בהסכם אפלישן מטפל בעולם בתקציב חברת קראפט.