רשת המשביר לצרכן משיקה גלריית מעצבים לכלה

טווח המחירים בגלריה נע מ-3,300 עד 9,900 שקל ■ "נשבור את כללי המשחק בשוק"‏

מיזם חדש וייחודי, Bride-Made Gallery, נפתח היום (א') בסניף הקריון של המשביר לצרכן. מדובר בגלריה המאגדת את כל צורכי הכלות תחת קורת-גג אחת, הבנויה לפי קונספט הגלריות הממוקמות בבתי-הכלבו באירופה ובארה"ב (הרוד'ס, מייסי'ס, סלפריג'ס).

מאחורי המיזם, שעלותו נאמדת ב-600 אלף שקל, עומדת ורד בירון-שרביט, מי שהייתה שותפה להקמת אאוטלט לשמלות כלה שנפתח לפני כחצי שנה בתל-אביב.

"הכלה הישראלית היא כלה מודעת שלא מתפשרת על איכות", היא אומרת, "אלא שבשוק יש מחירים שערורייתיים, ובכוונתי לשנות את חוקי המשחק".

בגלריה המעוצבת, המשתרעת על פני 180 מ"ר, מוצעות שמלות כלה לקנייה במחירים הנמוכים בכמחצית ויותר מתעריפי מעצבי השמלות. טווח המחירים בגלריה נע מ-3,300 שקל עד 9,900 שקל לשמלה היקרה ביותר.

השמלות מוצעות למכירה תחת הרעיון כי "אף כלה לא רוצה ללבוש שמלה משומשת שהושכרה". כיום, שמלת כלה להשכרה ממעצב, לפי בירון-שרביט עולה כ-8,000 שקל - ולקנייה תגיע ל-10,000 ויותר.

"רבות מהכלות מחליפות שתי שמלות באירוע ומגיעות למחיר הזוי, בעיקר כשמדובר בשמלה שמישהי כבר לבשה. אני מאמינה כי נשנה את חוקי המשחק, ובעקבותינו מעצבים ייאלצו להוריד מחירים לרמה שפויה".

כ-200 דגמי שמלות כלה מקשת של סגנונות מוצגות בגלריה, והן פרי עיצובם של 5 מעצבים ש"נבחרו בקפידה", מעצבת תכשיטים, מעצבת נעליים ושיתוף-פעולה עם חברת האיפור MAC.

זמני האספקה גם הם משנים את חוקי המשחק, כאשר עד 45 יום מובטח כי השמלה תעבור את כל התיקונים וההתאמות הנדרשות - ללא עלות נוספת.

5 סניפים נוספים ברשת המשביר צפויים להיפתח במהלך השנה. יש לתאם ביקורים מראש, הייעוץ והמדידות הן חינם.