מסתפק במועט: 136 אלף שקל בחודש לרועי זיסאפל ברדוור

מייסד ומנכ"ל החברה מקבל שכר שנתי של 250 אלף דולר, ולפי אישור בעלי המניות שהתקבל באוקטובר האחרון הוא זכאי לבונוס שנתי הבנוי משני חלקים

רדוור , המתמחה בניתוב עומסים ברשת האינטרנט, הצטרפה בסוף השבוע האחרון לחברות הישראליות שפרסמו את דוחותיהן השנתיים, וחשפה את עלויות השכר של רועי זיסאפל, מייסד ומנכ"ל החברה.

זיסאפל, כך עולה מהמסמך, מקבל שכר שנתי של 250 אלף דולר, ולפי אישור בעלי המניות שהתקבל באוקטובר האחרון הוא זכאי לבונוס שנתי הבנוי משני חלקים. הראשון - בונוס של 175 אלף דולר במקרה והחברה עמדה במלוא יעדי הביצוע שקבעה לעצמה (רדוור אינה מפרטת מהם), והשני - בונוס נוסף של עד 75 אלף דולר אם החברה עקפה את אותם יעדי הביצוע ו/או השיגה מטרות חריגות אחרות כפי שהוגדרו על-ידי ועדת התגמולים של הדירקטוריון (וגם אותם אינה מפרטת רדוור).

זיסאפל קיבל אשתקד בונוס כולל של 210 אלף דולר, וזה אומר שהחברה עמדה ביעדי הביצוע שקבעה לעצמה, ובחלק מהיעדים החריגים. לכן, סך התגמול שקיבל זיסאפל אשתקד עמד על 460 אלף דולר (1.6 מיליון שקל) או 136 אלף שקל בחודש. תגמול זה נחשב לסביר - ואולי אף מעט לצנוע - עבור מנכ"ל של חברה בסדר הגודל של רדוור (גם אם לוקחים בחשבון שזיסאפל נמנה על בעלי העניין בחברה ונהנה מהגידול בערך מנייתה).

רדוור מפרטת אף את חבילות האופציות השונות שניתנו לזיסאפל ג'וניור במהלך השנים האחרונות. זיסאפל (40) לא קיבל אשתקד חבילת אופציות נוספת, והאחרונה ניתנה לו בשנת 2009 וקדמה לה חבילה נוספת שניתנה בשנת 2007. זו שניתנה במהלך 2007 - בעקבות ביקורת של חלק מבעלי המניות בחברה - הצמידה את תנאי ההבשלה של האופציות לביצועי המניה.

באותם ימים, רדוור הייתה לאחת החברות הישראליות הבודדות שהצמידו תנאי הבשלה של אופציות למניות למחיר המניה, ובדיעבד - שיטה זו הוכיחה עצמה כיעילה. מניית רדוור נפלה במהלך השנים האחרונות למחירי רצפה, אך בשנה האחרונה נהנית החברה מחיבוק לוהט של ציבור המשקיעים, וכרגע עומד מחירה על 35.05 דולר המשקף שווי חברה של 714 מיליון דולר - עלייה של 65% בשנה האחרונה.

העלייה החדה של המניה בשנה האחרונה גרמה לכך שזיסאפל יוכל לממש את רוב האופציות שניתנו לו בעבר רק החל מהחודש הקרוב, ולפי בדיקת "גלובס" אופציות אלו מגלמות הטבה נאה בשווי של 20.4 מיליון דולר (73 מיליון שקל).

לזיסאפל נותרה החזקה במניות (ולא באופציות) המהווה 3.7% מהון החברה (שווי של 27 מיליון דולר). זיסאפל, כזכור, מימש לאחרונה מניות רדוור תמורת 3.8 מיליון דולר.

עוד עולה מהמסמך של רדוור כי החברה מעסיקה כיום 719 עובדים - גידול של 15% לעומת 2009. בארץ מעסיקה החברה 304 עובדים - 42% מהסך.

רועי זיסאפל
 רועי זיסאפל