בוריס קרסני יספק שירותי לובינג לוועד של חברת החשמל

זאת שנה לאחר שההנהלה נאלצה לוותר על שירותיו ■ קרסני יקבל פוליסי שכר ריטיינר צנוע יחסית של 20 אלף שקל בשנה, לעומת 30 אלף שקיבל בתקופה בה עבד עבור הנהלת החברה

חברת הלובינג פוליסי של בוריס קרסני שנאלצה לסיים את עבודתה עבור הנהלת חברת החשמל, החלה לספק שירותי ייעוץ אסטרטגי לוועד העובדים של החברה. חברת החשמל נאלצה להפסיק את ההתקשרות עם פוליסי לפני שנה ושלושה חודשים, לאחר 14 שנה, משום שההתקשרות נעשתה ללא מכרז.

בינתיים לא מצאה חברת החשמל מחליפה לפוליסי, אך בחברת הלובינג הדגישו בימים האחרונים כי יקפידו על הפרדה מוחלטת בין עבודתם הנוכחית עבור הוועד לבין עבודתם הקודמת עבור ההנהלה. ל"גלובס" נודע כי במסגרת ההסכם עם הוועד, שתוקפו מוגבל לשנה, תקבל פוליסי שכר ריטיינר צנוע יחסית, של 20 אלף שקל בשנה, לעומת 30 אלף שקיבלה בתקופה בה עבדה עבור הנהלת החברה.

בוועד העובדים אמרו כי הם אינם מחויבים לפרסם מכרז לשכירת משרד לובינג. בנוסף לפוליסי, מקבל הוועד שירותי יחסי ציבור ממשרדו של רונן צור.

עבודתה של פוליסי בחברת החשמל הופסקה ב-1.1.2010 לפי דרישת מבקר המדינה, לאחר שבדיקת המבקר גילתה כי החברה העסיקה יועצים חיצוניים שלא על-פי כללי מינהל תקין. בעקבות הבדיקה הוחלט לחייב את חברת החשמל לסיים את ההתקשרות עם פוליסי ולחייב את החברה להתקשר עם משרד לובינג באמצעות במכרז. פוליסי לא השתתפה במכרז שפרסמה חברת החשמל לשכירת שרותי לובינג.