רף מיליון השקלים לדירת 4 חדרים נפרץ גם בבית-שמש

מהחברה נמסר כי מחיר דירת 4 חדרים בשטח 102 מ"ר צפוי לעמוד על החל מ-1.05 מיליון שקל ■ מחיר דירת 6 חדרים בשטח 140 מ"ר צפוי לעמוד על החל מ-1.45 מיליון שקל

חברת צמח המרמןבבעלות משפחות בן אברהם, פייגלין ומנור רכשה 25 דונם באזור התעשייה הצפוני של העיר בית שמש בתמורה לכ-58 מיליון שקל.

מדובר בקרקע אותה רכשה החברה מבעלים פרטיים ועלייה ניתן לבנות 340 יחידות דיור ומבנה מסחרי בהיקף של כ-11 אלף מ"ר. את הזכויות בקרקע לבניית הדירות רכשה החברה במזומן בעוד החלק בעסקה המתייחס למבנה המסחרי נעשה במסגרת עסקת קומבינציה יחד עם שותפים. את חברת צמח המרמן יצג בעסקה עו"ד אורן סלעי.

הקרקע שנרכשה ממוקמת בכניסה לעיר בסמיכות לתחנת הרכבת. על פי התכנון, החברה תחל לשווק את הפרויקט בתוך כחצי שנה. היצע הדירות המתוכנן בפרויקט יכלול דירות 4, 5 ו-6 חדרים. מהחברה נמסר כי מחיר דירת 4 חדרים בשטח 102 מ"ר צפוי לעמוד על החל מ-1.05 מיליון שקל. מחיר דירת 6 חדרים בשטח 140 מ"ר צפוי לעמוד על החל מ-1.45 מיליון שקל.

עוד נמסר מהחברה כי: "המרכז המסחרי בפרויקט יוקם בקונספט של מרכז "סטריט מול"- מרכז בילוי ומסחר שייבנה כשדרה מעוצבת בסגנון אדריכלי מודרני, שישרת את דיירי הפרויקט ותושבי בית שמש בדרך לביתם".

לדברי סמנכ"ל הייזום והשיווק של צמח המרמן, רן בן אברהם, "מדובר בפרויקט ייחודי הן במיקומו והן במבנה האדריכלי שלו. הפרויקט נותן מענה למשפרי הדיור המתגוררים בעיר בית שמש ומהסביבה, המעוניינים מצד אחד לגור בקרבה לעיר ירושלים ומצד שני לגוש דן".