ג'ילט משיקה חנות פופ-אפ במתחם המרתון בכיכר רבין בת"א

מלבד מוצרים לגבר ולאשה, בחנות יהיו גם פינת צילום, פלטפורמת ריצה ותערוכת רגעי ניצחון שבחרו ספורטאים ישראלים בולטים

ג'ילט משיקה חנות פופ-אפ במתחם המרתון בכיכר רבין. בחנות, ששטחה יעמוד על 200 מ"ר, יוקמו שני מתחמי מכירה: Gillette men, בו יוצגו למכירה מוצרי טיפוח וגילוח של ג'ילט לגבר, וכן מתחם בהשראה נשית.

מלבד המוצרים עצמם, החנות תציע למבקרים בה מספר אפשרויות נוספות. כך למשל תוצע פלטפורמת ריצה, שתמדוד את מהירות הריצה, כאשר במהלך הריצה עצמה הרץ יוכל ליהנות משלל נופים ומראות. בנוסף, תהיה בחנות עמדת צילום, בה יוכלו מבקרי החנות להצטלם, עם רקע של אנשים רצים וצלמת במקום תפיק גלויה עם מגנט.

בחנות גם תוצג תערוכת "רגעי הניצחון" תחת הקונספט של החנות "Raise your hands up". את התמונות בתערוכה בחרו ספורטאים בולטים בישראל, דוגמת כדורגלן העבר חיים רביבו, שבחר בג'ודאי אריק זאבי; השחיין לשעבר איתן אורבך, שבחר בשייט גל פרידמן; וכדורגלן העבר איציק זוהר, שבחר בטניסאית שחר פאר.

במקביל, ג'ילט משיקה קמפיין שיתוף צרכנים ייחודי לרגל מרתון ג'ילט תל-אביב. במסגרת זו יקבלו הרצים במסלולים השונים צ'יפ המבוסס על טכנולוגית RFID, שתאפשר לראשונה לרצים לפרסם בעמוד הפייסבוק האישי שלהם תמונה שלהם ממסלול הריצה בזמן אמת, תוך עדכון חבריהם בחוויה. לאחר הריצה ייערכו התמונות לאלבום אישי בפייסבוק.

רגע ההגעה לקו הגמר של הרצים יצולם בזמן אמת, והתמונות שייבחרו יפורסמו בקמפיין חוצות ברחבי גוש דן.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988