רן שריג: "אני חי בשביל הפעם הבאה שאעשה סקס עם דנה"

"עשו לי עוול, אני בעצם אישה" ■ "בחיים לא בישלתי, אבל היום כל מה שמעסיק אותי זה איזה דג אקנה ואיך אכין אותו לדנה" ■ "אמרו לי 'לא תחזיקו שבוע', אבל אנחנו סימביוטיים, זה חולני"

"בחיים לא בישלתי, אבל בשמונת החודשים האחרונים אני מרביץ פה בישולים. יצא ממני משהו. כל מה שאת רוצה אני מבשל. אני הבשלנית של הבית ואפילו לא ידעתי שאני כזה. אף אחד לא ידע. לא נעים לי לספר, כי לעידית (אשתו לשעבר) לא עשיתי עוף בתנור אפילו פעם אחת. זה לא הבנאדם שהיא הייתה איתו. זה מה שמעסיק אותי היום: איזה דג אני אקנה ואיך אני אכין אותו אחרי שדנה תגמור את הטור שלה".

כך מספר רן שריג, מיוצרי הסדרה "רמזור" ואחד מכוכבי "מחוברים", בראיון ל"ליידי גלובס" בגיליון "הטורפים את החיים" שמתפרסם השבוע.

על נטישת הבית ואשתו עידית לטובת העיתונאית דנה ספקטור, מול המצלמה, אומר שריג: "קרה ביני לבין דנה משהו מהדהד, שאי-אפשר להתעלם ממנו. הבנו שאנחנו רוצחים לבני-הזוג שלנו את הזמן. הדברים התפוצצו בתקשורת בלי שתהיה לנו שליטה על זה. זה הכתם הגדול של חיי, שנפרדתי מעידית בפרהסיה. קרננתי אותה".

דנה ספקטור / צלם: שי יחזקאל
 דנה ספקטור / צלם: שי יחזקאל

"הדבר הראשון שחוזר כשמתאהבים הוא המוזיקה". שריג על החיים עם דנה ספקטור

רן שריג / צילום : רמי זרנגר
 רן שריג / צילום : רמי זרנגר

"אם היו מכירים אותי היו מבינים שאני בעצם אישה". רן שריג

- מתי ידעת?

"כשיצאתי מדנה בפעם ההיא. כשרצינו להיפרד, גזרנו על עצמנו 48 שעות הימנעות, ואז ראינו שנינו שזה מוות. אני הרגשתי שאני מת".

"נגרם לי עוול בהתנפלות עליי", הוא אומר עכשיו, "אם היו מכירים אותי היו מבינים שאני בעצם אישה. הדימוי שלי כבנאדם הרבה יותר וולגרי מכפי שאני בחיים. אני הרבה יותר עדין וחסר ביטחון. אני מוכן ללבוש חצאית בכיף, כי אני מרגיש מספיק גבר. אני בטוח בגבריות שלי. יש בי אישה".

- הזוגיות מתאימה לך?

"אני בנאדם שכל החיים דיבר בגוף ראשון יחיד, ופתאום זה נהיה גוף ראשון רבים. בתרבות המערבית אתה לא מגשים את עצמך בזוגיות. הגשמת ה'אני' זה בלהיות מנהלת בכירה גם אם זה אומר להיות מאהבת פחות טובה. דנה נראית עכשיו הכי כוסית אי-פעם. אורגזמה נשית היא המייק-אפ הכי טוב לאישה".

הראיון המלא - ב"ליידי גלובס".