הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.4 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל

ליל הסדר במרחק נגיעה, וכמו תמיד צפוי להיות השבוע הקרוב רווי בפרסום של כל הנוגעים בדבר: רשתות השיווק האחראיות על הקניות לסדר, רשתות הפארם בהן נמצא את הבושם שנרצה להעניק במתנה, וחברות הצבעים שימליצו לנו על הצבע לשיפוץ שנעשה. תמיד יש איזה שיפוץ בפסח, לא?

ברשת מגה הורידו הילוך עם הפרזנטורית העממית-חברתית ויקי קנפו, וחברו בשיתוף-פעולה מעניין לחברת הוט, שמצידה ממשיכה במבצעי ההצטרפות לטריפל שלה בסגנון "הבורר". הוט מחלקת למשתתפים 900 שקל בקניות במגה, המרוויחה זמן מסך נוסף בפרסום בתקופה הסוערת בשנה.

משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי, המפרסם גם את סופר-פארם עם מסורת סרטי הבישום האלגנטיים של לפני החגים מבלי להיגרר למבצעי מחיר אגרסיביים.

שופרסל דיל יוצאת השבוע עם שיטת "שקל פחות" באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. השיטה אומרת שאתה חייב להיות חבר מועדון, ואם תהיה ויתקיים סקר אובייקטיבי בתקשורת שממנו יסתבר כי שופרסל יקרה מאחרים - תקבל את ההפרש פלוס שקל. זהו מבצע לא פשוט להבנה, אבל הרעיון בגדול הוא לתת לצופים תחושה של זול. הכי זול.

בנק לאומי נכנס גם הוא לחמישייה השבוע, עם סרטון משעשע ומושקע באמצעות מקאן-אריקסון. כן, גם לבנק יש מה למכור לנו לפסח, והפעם מדובר בשלל הלוואות, כאשר ההלוואה לפסח מיועדת לפי הבנק "לעזור לנו לעבור את החג בקלות".

המשביר לצרכן, ששואף לאחרונה להפוך גם לחברת סלולר וליבואן רכבים, סוגר השבוע את החמישייה בטבלת המותגים המושקעים עם קריצה לעסקי המו"לות.

המשביר משיק את מגזין סטייל שיצורף למנויי "ידיעות אחרונות" ובנוסף יחולק עצמאית לרבבות בתים. בתוך המגזין נמצא שלל מבצעים עם הנחות בעשרות אחוזים על מוצרי מחלקות ה-HOME של המשביר.

שיהיה חג שמח.

המותגים המושקעים

1. הוט - 2,487,087 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. סופר-פארם - 1,946,089 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. שופרסל - 1,941,959 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4. בנק לאומי - 1,810,798 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. המשביר לצרכן - 1,728,912 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 1-7/4/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.