תמ"א 38 בראשון-לציון: מוסיפים 10 דירות לבניין בן 20 דירות

לדברי היזמים, המחיר הצפוי לדירות הללו עומד על כ-1.2 מיליון שקל

החברה לדיור בר השגה, בבעלות יוסי בלילי, ברק ששון וליאור עזרא, חתמה על הסכם עם דיירים לחיזוק מבנה בראשון לציון מפני רעידות אדמה במסגרת תמ"א 38.

מדובר בבניין ישן בעל שתי כניסות וארבע קומות ברחוב הדרור 20. בבניין 20 דירות כאשר נכון להיום חתמו על ההסכם 17 מתוך 20 בעלי הדירות. השיפוץ המתוכנן עתיד לכלול חיזוק הבניין מפני רעידות אדמה, הוספת מעלית, חידוש הלובי, שיפוץ של כל חזית המבנה, חידוש מתחם הגינה והחלפת תשתיות ציבוריות בבניין.

בתמורה לחיזוק יוכלו היזמים לבנות 2 קומות נוספות על גג הבניין, שיכללו בסך הכל 10 דירות חדשות בנות 4 חדרים בשטח של כ-80 מ"ר כל אחת. לדברי היזמים, המחיר הצפוי לדירות הללו עומד על כ-1.2 מיליון שקל. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון כאשר החברה עתידה להיות גם זו שתבצעו בפועל. צפי החברה לסיום תהליך החיזוק והשיפוץ - 3 שנים.

ליאור עזרא מספר שעיריית ראשון לציון נעודדת את חיזוק המבנים שבתחומה: "הרשויות בראשון לציון מסייעות ככל שניתן במתן ההיתרים הדרושים. בשל העובדה שבניינים רבים בראשון לציון בני 30 ו-40 שנה, יש צורך דחוף בחיזוק המבנים מפני רעידות אדמה ואני מעריך שבקרוב מאד יצטרפו אלינו בניינים נוספים. אנו, כחברה שמודעת לדרישות הלקוחות שלנו ומסייעת לזוגות צעירים, נבנה דירות בנות 3,4 חדרים על מנת לענות על הביקושים הערים".