הזרים ממשיכים לקנות כאן: 3 דירות ברוטשילד ב-34 מ' ש'

חברת "ברגרואין רזידנטיאל" מדווחת כי מכרה בשבוע החולף שלוש דירות במגדל מאייר ברוטשילד ■ הדירות נמכרו לתושבי חוץ במסגרת יריד דירות שנערך בפריז

בזמן שבבנק ישראל בוחנים הגבלות נוספות על מתן משכנתאות שוק מגורי היוקרה בתל אביב לא נח לרגע.

חברת "ברגרואין רזידנטיאל" מדווחת כי מכרה בשבוע החולף שלוש דירות במגדל מאייר ברוטשילד בסכום כולל של כ-34 מיליון שקל. שלוש הדירות נמכרו לתושבי חוץ במסגרת יריד דירות שנערך בפריז.

הדירה הראשונה שנמכרה ממוקמת בקומה ה-18 של המגדל, משתרעת על שטח של 393 מ"ר עם שתי מרפסות של 12 מ"ר כל אחת ותג המחיר שלה עמד על כ-17 מיליון שקל. הדירה כוללת גם שתי מרפסות בגודל של 12 מ"ר כל אחת. דירה נוספת ממוקמת בקומה ה-18 ומשתרעת של שטח 273 מ"ר בתוספת מרפסת בת 12 מ"ר ונמכרה במחיר של כ-11.3 מיליון שקל. הדירה השלישית שנמכרה היא דירת 3 חדרים בקומה השנייה של המגדל במחיר 5.5 מיליון שקל.

מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח, התייחס למכירות ואמר כי: "הדירות שנמכרו השבוע הציגו מחיר ממוצע של כ-13 אלף דולר למ"ר, מחיר הגבוה בכ-2,000 דולר מהמחיר הממוצע למ"ר בבניין בשנת 2010. אני מעריך שעם התקדמות הבנייה, שנמצאת כיום בשלב הקמת מרתפי החנייה, המחירים ימשיכו לעלות. קצב המכירות במגדל הוא בהחלט משביע רצון, כשלמעלה ממחצית מ-121 הדירות כבר נמכרו".