פקארד בל oneTwo - מחשב מגע במחיר נוח

למרות שיש כאן טכנולוגיית מגע, היא לא מספיק רגישה לפעולות שצריך לדייק בהן ■ הדגם הזה נמכר במחיר יחסית נוח למי שרוצה מחשב מגע לשולחן העבודה שלו

פקארד בל עשתה קאמבק לשוק הישראלי בשנה שעברה, כאשר אחד המחשבים בקטלוג שלה הוא מחשב ה-All In One - עם מסך מגע ועיצוב מיוחד. קטגוריית ה-All In One כוללת את כל המחשב בתוך המסך, כך שהמשתמש מקבל שולחן עבודה נקי, הכולל רק מסך, מקלדת ועכבר.

מסך: 23 אינץ'. הצג מספק תצוגה טובה יחסית, אולם לא תומך בתקן HD והאיכות לא קרובה לכזו שאפשר למצוא במסכים של מחשבי סוני, למשל.

למרות שיש כאן טכנולוגיית מגע, לטעמנו היא לא מספיק רגישה לפעולות שצריך לדייק בהן עם האצבע, כמו במשחקים. מצד שני, המחשב הזה מגיע עם ממשק מגע שהותאם לו אישית באמצעות קיצור המופיע בצד העליון של המסך. כניסה אל הממשק הזה מגלה תוכנות שאפשר לתפעל במגע, כמו אקווריום וירטואלי עם דגים, תוכנת כדור הארץ וגרסה שהותאמה לדפדפן האינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט. מעבר לזה, יש כאן גם מיני משחקים שמיקרוסופט פיתחה.

עיצוב: הדגם מגיע במראה מלבני כמו כל מסך, אולם החלק התחתון שלו בנוי כחצי עיגול, אשר תאורת פס לבנה מספקת לו תצוגה עדינה. התמיכה למסך על השולחן בנויה כמשענת ברזל הניתנת להתאמה מבחינת הזווית. המשענת עובדת בצורה טובה, אבל כשמשתמשים בה בפעם הראשונה, יש תחושה שהיא יכולה להיות לא יציבה.

פקארד בל אבזרה את המחשב במקלדת ועכבר משלה, אולם מדובר באביזרים ברמה בסיסית מאוד, שכנראה יגרמו לחלק מהמשתמשים להחליף אותם מהר מאוד.

חומרה: לדגם הזה יש מעבד i3 של אינטל במהירות של 3.2 ג'יגה הרץ, הוא כולל גרסה של חלונות 7 הום פרימיום, זיכרון 4 ג'יגה מסוג DDR 3, צורב DVD פנימי, כונן קשיח בנפח 500 ג'יגה במהירות של 7200 ותקשורת אינטרנט אלחוטית בתקן n. בלוטות' לא תמצאו כאן, מצלמת אינטרנט עם מיקרופון דווקא כן. מבחינת חיבורים, יש כאן 8 כניסות USB, אבל אין כניסת HDMI. מלבד זה, יש כאן קורא כרטיסי זיכרון פנימי.

סאונד: הרמקולים סיפקו בסך הכל סאונד סביר פלוס.

בשורה התחתונה: הדגם הזה נמכר במחיר יחסית נוח למי שרוצה מחשב מגע לשולחן העבודה שלו.

מחיר: 4,080 שקל.

ציון: 8.