רוית אלמוג מסיימת את תפקידה כמנהלת ערוץ 24

תמונה לסגנית מנהל קבוצת mako, חטיבת הניו-מדיה של זכיינית ערוץ 2 קשת

מנהלת ערוץ 24, רוית אלמוג, פורשת מתפקידה ועוברת לשמש כסגנית מנהל קבוצת mako, חטיבת הניו-מדיה של זכיינית ערוץ 2 קשת.

במסגרת התפקיד החדש תרכז אלמוג את כל הפרויקטים ופעילות המטה של mako ותנהל את התיאום בין תחומי התוכן, ההפקה, הטכנולוגיה, המכירות והפיתוח העסקי.

אלמוג, שכיהנה בעבר כמפיקה הראשית של ערוץ ביפ וכן כמפיקה של מחלקת הניו-מדיה של קשת, תהיה אחראית במסגרת תפקידה החדש על כל פעילויות הדיגיטל של קשת, הכוללות בין היתר אתרי אינטרנט, סלולר, אפילקציות, VOD ועוד.

רוית אלמוג מסרה בתגובה כי "לאחר תקופה מאתגרת ומרתקת בערוץ 24, הגיעה העת לפנות לדרך חדשה. אני שמחה על ההזדמנות לשוב לקבוצת mako ולתחום הניו-מדיה, בו התחלתי את דרכי בקשת. אני מודה להנהלת מימד וקשת על האמון וההשראה".

לדברי יוסי סטרוגו, מבעלי ערוץ 24, "רוית הינה אחד מעמודי התווך של הערוץ בשנתיים האחרונות, והיא הובילה את הערוץ במקצועיות וענייניות בשילוב מגע אנושי ואישי. אנו מאחלים לה בהצלחה בהמשך הדרך ומאמינים כי דרכנו עוד יצטלבו בעתיד".

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של קבוצת mako, מסר כי "היקף העשייה הנוכחי והעתידי של mako וכמות הפרויקטים הנמצאים בעבודה מחייבים ניהול מטה מאורגן, חד, עם ראייה היקפית והבנה כוללת של מכלול הפעילויות.

"אין לי ספק כי רוית, שהיה לי העונג לעבוד איתה בימי ההקמה של mako ומאוחר יותר כשהיתה המפיקה הראשית של ביפ, היא הליהוק המושלם לתפקיד הזה. בדרך הארוכה, המפותלת והמאתגרת בה נוסע mako, הנסיון המגוון והיכולות המעולות שלה יסייעו לכולנו להגיע יותר מהר ועם פחות טלטלות, ליעדים אליהם אנו מכוונים".