מיקי חיימוביץ' ודוד רגב יקבלו את אות כנרת לתקשורת חברה וסביבה

מגישת חדשות ערוץ 10 הפורשת תקבל את האות על פרויקט "ישראלים 10", וכתב הרווחה של "ידיעות אחרונות" יקבל את האות על סדרת כתבות בנושא פרשת "תינוק המריבה"

מגישת חדשות ערוץ 10 הפורשת, מיקי חיימוביץ', ודוד רגב, כתב הרווחה של "ידיעות אחרונות", יקבלו ביום רביעי הקרוב את אות כנרת לתקשורת חברה וסביבה, בטקס שייערך במכללה האקדמית כנרת.

אותות ההוקרה על סיקור מצטיין וקידום עניינים חברתיים ובעיות סביבה יוענקו לשניים על-ידי המכללה ואגודת העיתונאים בתל-אביב, במעמד שר התקשורת והרווחה, משה כחלון.

ועדת השיפוט בראשות שלום קיטל ובהשתתפות מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל-אביב, יוסי בר-מוחא, איש התקשורת הוותיק עוזי פלד וד"ר גיורא גודמן מהמכללה האקדמית כנרת, החליטו להעניק לחיימוביץ' את הפרס לכתבה העיתונאית המשודרת על פרויקט "ישראלים 10", ולרגב את אות ההוקרה לכתבה בעיתונות המודפסת על סדרת כתבות בנושא פרשת "תינוק המריבה".

בנימוקי הוועדה נכתב כי "הסיפורים הרגישים שמביאה מיקי חיימוביץ' מזה שנתיים בערוץ 10 תורמים תרומה ייחודית ליצירת מודלים חיוביים של פעילות למען החברה והסביבה. הפרויקט מתריס בהצלחה רבה נגד התפיסה הרווחת כי דרך התקשורת צלחה רק בהביאה חדשות רעות. בהביאה את הסיפורים על תרומתם החיובית של עשרות אנשים טובים באמצע הדרך לחברה שבה אנו חיים, מוכיחה מיקי חיימוביץ' שעוד לא אבדה תקוותנו".

באשר לעיתונאי דוד רגב נכתב כי "רגב מסקר שנים רבות נושאים חברתיים בעלי חשיבות ואף השכיל להפוך את העובדים הסוציאליים מקבוצה לפרטים, התורמים לחברה תרומה שלא תסולא בפז, ואנו לא תמיד מכירים אותם ואת התנאים הבלתי נסבלים שבהם נעשית מלאכת הקודש הזאת. החשיפה וההאנשה של העובדים הסוציאליים היא מופת של תרומה תקשורתית לשיח הציבורי".