סלקום מפתחת עונה שנייה לסדרה "אהבה ראשונה"

זאת בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל ■ הסדרה האינטרנטית של סלקום מדיה כוללת סיפורי אהבה של צעירים ישראלים

חברת הסלולר סלקום החלה בליהוק ופיתוח עונה נוספת של "אהבה ראשונה" - כך נודע ל"גלובס". ההערכות הן כי בדומה לעונה הקודמת, גם בזאת הנוכחית תשקיע סלקום כ-3.5 מיליון שקל בפורמט המקורי של דרסט הפקות מבית דורי מדיה גרופ.

בימים האחרונים החלה סלקום מדיה - חטיבת התוכן של סלקום - ללהק אנשים חדשים לעונה החדשה של פרויקט האינטרנטי והאינטראקטיבי שערכו תומר וברק הימן.

בשנה האחרונה השקיעה החברה כ-12 מיליוו שקל בפרויקטים חדשים ומקוריים של סלקום מדיה, ובהם "קן הקוקייה" ו"מגודלים", שייועדו מראש לקהל הצעיר שגולש תדירות באינטרנט.

בעונה הראשונה הציגו השניים 150 סרטים שתיעדו סיפורי אהבה של צעירים ישראלים בין הגילאים 16 ל-20. בעונה הקרובה, שמועד השידור שלה עדיין לא נסגר אך הוא מתוכנן לתקופת הקיץ, יצולם מספר דומה של סיפורים אישיים.

בדומה לעונה הקודמת, גם בעונה הקרובה יצולמו הסרטים הדוקומנטריים בטכנולוגית HD ויוצגו באתר אינטרנט ייחודי שנבנה לצורך הקרנתם. בנוסף, הסרטים יהיו זמינים בחינם כאפליקציה ל-iPhoneולאנדרואיד.

אחת הדמויות הבולטות בעונה הראשונה הייתה אוריה קליסה, בת ה-17 מרמלה, שהסרטון בכיכובה זכה למאות אלפי צפיות, פרודיות וחיקוים ברשת האינטרנט.

מסלקום אישרו את הפרטים.