אריאל שרייבר מונה לתפקיד מנכ"ל דור-אלון סלולר

שרייבר כיהן כמנהל אגף בפרטנר ■ דור-אלון סלולר עתידה לפעול על גבי רשת פרטנר, כך שמינויו משרת המטרה בהיבט של היכרות הדוקה עם הרשת הסלולרית ועם המנהלים שלה

אריאל שרייבר, מנהל אגף בפרטנר, מונה למנכ"ל דור אלון סלולר. שרייבר כיהן כמנהל אגף בחטיבה העסקית, שימש גם כמנהל מכירות ארצי ונמנה עם דור המייסדים של פרטנר.

דור אלון סלולר עתידה לפעול על גבי רשת פרטנר, כך שמינויו משרת את המטרה בהיבט של היכרות הדוקה עם הרשת הסלולרית ועם המנהלים שלה.

הבחירה בשרייבר, שהוא איש מכירות ביסודו, מצביעה על הכיוון שאליו חותרת דור אלון סלולר, אשר כרתה ברית של שיתוף פעולה עם המפעיל הסלולרי הוירטואלי וירג'ין.

דור אלון סלולר מתכוונת להיות מפעיל וירטואלי מלא, כלומר היא רוצה להקים חלק מליבת הרשת באופן עצמאי ולהסתמך על פריסת האנטנות של פרטנר. כשקיבלה את הרישיון ממשרד התקשורת, הסבירה החברה שהיא נערכת לנצל את כל מערך המכירות של קבוצת דור אלון לטובת המיזם הסלולרי, כך שיהיה מעניין לראות כיצד יתפוס המיזם החדש. סוגיה נוספת שבקבוצה לא נותנים כרגע הסבר לגביה, נוגעת לשאלה האם ייעשה שימוש במותג של וירג'ין, שהוא אמנם מותג בעל ניחוח בינלאומי מוכר, אך ספק האם עבור הקהל הישראלי הוא נתפס ככזה.

שאלה נוספת היא האם המיזם החדש ימכור ציוד קצה ויפעל גם למכירת חבילות אינטרנט סלולרי. לרוב מפעילים סלולריים וירטואליים אינם משקיעים במכירות ציוד קצה, אלא מוכרים כרטיסי sim בלבד, ומסקרן לדעת כיצד דור אלון תעשה זאת, ובאיזה מחירים תמכור שירותים אלה.

מדור אלון סירבו להתייחס לידיעה.