לשחק אותה דני רופ

אפליקציית אייפון שמאפשרת לבדוק את יכולות החזאות שלכם ושל משתמשים אחרים

1. חזאי דיגיטלי

אם גם אתם שייכים למי שאוהבים לזלזל בחזאים וביכולתם לנבא את מזג האוויר העתידי בהצלחה, אתם מוזמנים לבדוק את יכולות החזאות שלכם ושל משתמשים אחרים באפליקציית האייפון החדשה - Weddar.

האפליקציה ניתנת להורדה בחינם והיא מאפשרת למשתמש לבחור באחד מתוך תשעה תיאורים הממחישים כיצד הוא חווה את מזג האוויר כגון חם, בלתי נסבל או קר, ולהוסיף עדכון מבוסס מיקום. כך, מלבד העדכון האישי משתמשים יכולים לראות על גבי מפה כיצד הקהילה חווה את מזג האוויר בכל מקום נתון, ואף לשתף את החברים בפייסבוק ובטוויטר בתחזית האישית.

2. נסיעה במנהרת טוויטר

משתמשי טוויטר אדוקים מכירים היטב את הקושי למצוא ציוצים שכתבו בעבר או לאתר לינקים שהחברים שלהם העלו לפני זמן מה לטוויטר. השירות postpo.st רוצה להקל על המשימה.

לאחר הזנת פרטי המשתמש בטוויטר, המערכת מאנדקסת למשך מספר דקות את 400 הציוצים האחרונים של המשתמש ושל 200 המשתמשים הכי רלבנטיים לו, שאחריהם הוא כבר עוקב. בין הפיצ'רים השונים מוצעת האפשרות לקבל רק ציוצים הכוללים לינקים או תמונות, שהעלו המשתמשים הנבחרים בתקופה האחרונה. כמו כן ניתן להיעזר בתיבת החיפוש ולחפש אחר מילה ספציפית או תגית מסוימת ולקבל את כל הציוצים של החברים ושל המשתמש שעסקו באותו הנושא.

3. גרופון לגיקים

הבלוגר והיזם הישראלי רועי קרתי, שבין היתר מסקר את תעשיית האינטרנט הישראלית עבור הבלוג הטכנולוגי TechCrunch, השיק באחרונה מיזם אינטרנט עצמאי בשם LivingTechie, המזכיר את אתרי המכירות הקבוצתיות הנישתיים. לאחר הזנת כתובת הדואר האלקטרוני של המשתמש, השירות יציע דילים יומיים בהנחות משמעותיות, המותאמים לקהילה הטכנולוגית. את הדילים יוכלו המשתתפים לשתף עם חברים בטוויטר ובפייסבוק.

4. לצלם ולשלוח

אפליקציית Istragram, המאפשרת למשתמשי האייפון לצלם תמונה, לשדרג אותה באמצעות מסגרת אומנותית ולהפיץ אותה בקרב החברים, ממשיכה לצבור תאוצה. פיצ'ר של שירות התמונות Keepsy יאפשר למשתמשי Istragram לקחת את התחביב לשלב הבא, וליצור מהתמונות אלבום דיגיטלי. אופן השימוש פשוט - לאחר הזנת פרטי המשתמש ב-Istragram, האפליקציה בוחרת את 30 התמונות הטובות ביותר על בסיס כמות הלייקים ומייצרת אלבום תמונות דיגיטלי. את האלבום יכולים המשתמשים לעצב ולערוך כראות עיניהם, ואף להדפיסו תמורת כ-30 דולר, כרגע רק בארה"ב.