אלווריון הפסידה 6.5 מיליון דולר; צופה רווחיות ברבעון השני

ברבעון הראשון של 2010 רשמה אלווריון הפסד של 3.7 מיליון דולר "בלבד" ■ ההכנסות רשמו ירידה של 10.4% ל-46.5 מיליון דולר

אלווריון מסכמת את הרבעון הראשון של השנה הבוקר (ג') עם ירידה של 10.4% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-46.5 מיליון דולר. אנליסטים בוול סטריט ציפו להכנסות של 47.05 מיליון דולר. המשלוחים של החברה רשמו ירידה של 11.5% בהשוואה לרבעון הקודם (רבעון רביעי 2010).

בשורה התחתונה, רושמת אלווריון הפסד של 6.5 מיליון דולר על בסיס non-GAAP או 10 סנט למניה, הרעה לעומת הרבעון המקביל אז נרשם הפסד של 3.7 מיליון דולר אך הטבה לעומת הרבעון הקודם, אז נרשם הפסד של 11.2 מיליון דולר. בוול סטריט ציפו להפסד של 8 סנט למניה.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל החברה, ציין כי "במהלך הרבעון הראשון השלמנו ארגון מחדש מאתגר אשר יהווה את הבסיס לרווחיות רצופה. אנו עובדים בצמוד ללקוחותינו על מנת להרחיב ולשפר את רשתותיהם ואנו רואים הזדמנויות אטרקטיביות מתמשכות ורווחיות בשוק ה- G4. בהתאם לתוכניתנו האסטרטגית, אנו ממשיכים להתמקד בעסקאות בשווקים של ממשלות מקומיות, חינוך, ביטחון, שירותים ושווקים ורטיקלים אחרים בהם אנו רואים הזדמנויות מתמשכות ופוטנציאל בטווח ארוך."

גורב הוסיף כי "ההזמנות וההזדמנויות העסקיות שלנו מצביעות על כך שאנו בדרך למטרתנו לעבור לרווחיות מהרבעון השני. יחד עם זאת, ישנה כמות גדולה של משלוחים שצריכה להישלח לפני סוף רבעון 2 ואנו פגיעים לדחיות פוטנציאליות, בדומה לכל רבעון. אנו שבעי רצון מההתקדמות של החברה ובטוחים כי נשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו".