ענבל אור: "הקבלן בפרויקט 'מגדל הטייסים' לא יוחלף"

קבוצת הרכישה אור סיטי נדל"ן שבבעלות ענבל אור: "הפרסום אתמול על החלפת הקבלן -בעקבות מידע שגוי וזדוני מגורם אנונימי, שמטרתו לפגוע בפרויקט ובפועלים להקמתו"

קבוצת הרכישה אור סיטי נדל"ן, שבבעלות ענבל אור, מעדכנת היום (ה') כי הבניה בפרויקט "מגדל הטייסים" ממשיכה כסדרה. על רקע הידיעה שפורסמה אתמול על קשיים בפרויקט "מגדל הטייסים", בנווה יהושע שברמת גן, מעדכנת היום קבוצת הרכישה כי "נציגות הקבוצה וחברת מעוז דניאל מודיעים, כי מערכת היחסים בניהם טובה, הבניה ממשיכה כסדרה תוך תיאום הדדי ומתקיים דיון על נושאים לגיטימיים וטבעיים בקידום הפרויקט ובנייתו כפרויקט מפואר במיוחד".

כזכור, אתמול פורסם ב"גלובס" כי בדיון שנערך ביום ג' התגלע ויכוח בין כמה מחברי הקבוצה לבין המארגנת ענבל אור, בנושא החלפת הקבלן המבצע. בעקבות פיגור של כ-5 חודשים בפרויקט, הציעה אור להחליף את הקבלן המבצע, מעוז דניאל, בקבלן אחר. ל"גלובס" נודע כי מדובר בדניה סיבוס. העלות נאמדת בכ-9 מיליון שקל, כלומר כל חבר בקבוצת הרכישה יצטרך להוסיף כ-115 אלף שקל למחיר הדירה.

על רקע הדברים מוסרים היום בקבוצת הרכישה כי "נציגות קבוצת הרכישה וחברת מעוז דניאל, השותפה בפרויקט ומהווה גם הקבלן המבצע, מצרים על כך שבעקבות מידע שגוי וזדוני מגורם אנונימי, שככל הנראה מטרתו לפגוע בפרויקט ובפועלים להקמתו, התפרסמו דברים לא נכונים".

נזכיר כי "מגדל הטייסים" זכה לכינויו כיוון שטייסים רבים של חיל האוויר רכשו בו דירות. מדובר במגדל בן 27 קומות, אותו מלווה בנק מזרחי טפחות. השלמת הפרויקט הייתה צפויה במחצית השנייה של 2012, אולם בעקבות הפיגור של הקבלן המבצע לא ידוע אם אור סיטי נדל"ן תעמוד בלוח הזמנים.

נזכיר עוד כי עם הפרסום ב"גלובס" אתמול מסרה אור סיטי נדל"ן כי "באסיפת דיירי מגדלי הטייסים, שנערכה הועלו על ידי המשתתפים מספר הצעות כיצד לקדם את המשך פיתוחו ובנייתו של הפרויקט, הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, אך לא התקבלו כל החלטות. בישיבה סוכם כי בתוך כשבועיים, תתכנס אסיפת דיירים נוספת, בה יוחלט כיצד להתקדם ובאיזה מהלך לנקוט. עם תום אסיפה זו יצא דיווח כמקובל".