אינספייר MD: מכירות ראשונות של ה-MGuard בהודו

KTPL, מחברות הפצת המכשור הרפואי המובילות בהודו, חתמה על הזמנה בהיקף מהותי של מערכת ה- MGuard, סטנט ראשון בעולם המספק הגנה מתסחיפים

חברת InspireMD נכנסת למכירות בהודו. החברה העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מערכת ה-MGuard החדשנית והראשונה מסוגה בעולם לסטנטים המספקת הגנה מפני תסחיפים, מדווחת על מכירות ראשונות של המערכת בשוק ההודי.

החברה חתמה על הסכם הפצה מסחרית עם חברת KTPL -Kirloskar Technologies, מהמובילות באספקת מכשור רפואי למערכת הבריאות בהודו, ובמסגרת זו השלימה מכירה ראשונה של מערכת ה-MGuard.

אינספייר MD, דווחה לאחרונה על השלמת גיוס פרטי בחברה ציבורית (PIPE) בהיקף של כ-11 מיליון דולר ורישום מניותיה למסחר בבורסה שמעבר לדלפק (OTCBB) בניו יורק תחת הסימול NSPR.

"ההודים סובלים מעלייה דרמטית במקרי מוות ממחלות בעורקים הכליליים ביחס לקבוצות אתניות אחרות. אנחנו מאמינים שמערכת ה-MGuard ,תהווה כלי חדש ורב ערך עבור בתי החולים בטיפול במקרי התקפי לב", ציין אשר הולצר, מייסד ונשיא החברה.

"במהלך השנתיים האחרונות זכתה מערכת ה- MGuard להצלחה רבה באירופה ובדרום אמריקה. יש לי ביטחון מלא בכך שהקרדיולוגים בהודו יאמצו את הפתרון שלנו למניעת תסחיפים, שהינה תופעת לוואי שכיחה בתהליך הצנתור. כמו כן, אנחנו מאוד שמחים לשתף פעולה עם KTPL, שותף מוערך מאוד ומפיץ של יצרני ציוד רפואי מובילים ובינלאומיים בשוק ההודי. ההזמנה הינה בהיקף מהותי ומעידה על הצורך של השוק ומחויבותה של KTPL להצלחתה של מערכת ה- MGuard בשוק ההודי".

אינספייר MD הינה חברת מכשור רפואי המתמחה בפיתוח ושיווק ה- MGuard - פלטפורמת סטנטים חדשנית וייחודית המוגנת בפטנט (בתהליכי רישום). החברה פיתחה רשת מיקרונית העוטפת את הסטנט, מסננת ומקטינה את הסיכון להיווצרות תסחיפים העלולים לסכן את המטופל, וכן מקטינה את הלחץ סביב דופן העורק ואת הסיכון לפגיעה בכלי הדם בתהליך מיקום הסטנט. החברה קיבלה אישור CE לשיווק הפלטפורמה באירופה וכיום יש לה הסכמי הפצה ב-30 אזורים בהם אירופה, אסיה, אוסטרליה, ברזיל, המזרח הרחוק, הודו ודרום אמריקה. החברה מבצעת כיום ניסוי קליני שיווקי, בהובלת ד"ר גרג סטון הנמנה על בכירי הקרדיולוגים בעולם, אשר נועד לסייע בקבלת האישורים הרגולטוריים ומאמצי השיווק של החברה.