קפיטל גרופ תשווק 56 דירות בפחות ממיליון שקל ברחובות

קפיטל גרופ חתמה על הסכם אופציה לרכישת הזכויות ל-56 יח"ד מתוך 140 הדירות בפרויקט "UPTOWN רחובות" ■ אלון הרצוג: "שת"פ נדיר בין חברות קבלניות לקבוצת רכישה"

קבוצות הרכישה עדיין כאן: קפיטל גרופ, בבעלות דני ואלון הרצוג, מארגנת קבוצת רכישה לפרויקט מגורים סמוך למכון ויצמן ברחובות, בו יימכרו חלק מהדירות בפחות ממיליון שקל. הקבוצה תרכוש חלק מפרויקט שמוקם בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקל.

קפיטל גרופ, העוסקת בארגון קבוצות רכישה, חתמה על הסכם אופציה לרכישת הזכויות ל-56 יחידות דיור מתוך 140 הדירות בפרויקט "UPTOWN רחובות" ברחוב הרצל. האופציה נחתמה מול החברות הקבלניות בהרי וקבוצת רוטשילד-צליח והיא תקפה למשך שלושה חודשים.

עלות הקרקע היא 21 מיליון שקל, ואילו עלות הבנייה המשוערת של חלקה של קבוצת הרכישה בפרויקט היא כ-30 מיליון שקל. שאר הדירות בפרויקט "UPTOWN רחובות", שייבנה בשני בניינים בני 13 קומות מעל קומת מסחר, ישווקו על-ידי בהרי ורוטשילד-צליח ויימכרו במחיר ממוצע של 1.3 מיליון שקל לדירת שלושה חדרים.

לרכוש ב-30% מתחת למחיר

לעומת זאת, התמהיל של 56 הדירות שישווקו בקבוצת הרכישה יכלול דירות שלושה חדרים בשטח של 75 מ"ר נטו עם 12 מ"ר מרפסת, תמורת 949 אלף ועד 1.022 מיליון שקל.

מיני פנטהאוזים בשטח 105 מ"ר עם 34 מ"ר מרפסת יימכרו ב-1.41 מיליון שקל, ואילו דופלקסים בשטח 147 מ"ר עם 80 מ"ר מרפסת יימכרו במחיר של עד 1.94 מיליון שקל. קפיטל גרופ מציינת כי מדובר בהזדמנות לרכוש בכ-30% מתחת למחיר שבו ישווקו הדירות בשאר חלקי הפרויקט בעתיד.

"שיתוף פעולה נדיר"

לדברי אלון הרצוג, מנכ"ל קפיטל גרופ, "לראשונה ניתן לראות שיתוף פעולה נדיר בין חברות קבלניות לקבוצת רכישה. מצד אחד, השיווק לקבוצת הרכישה מאפשר לחברות המוכרות להזרים כסף לקופתן ולהקטין את הסיכון שלהן בפרויקט בסדר גודל כזה. מצד שני, חברי קבוצת הרכישה נהנים מהטיפול של החברות הקבלניות בפרויקט, כיוון שבידיהן עדיין נותרות דירות רבות לשיווק עתידי, ויש להן אינטרס להתחיל את הבנייה במחיר הטוב ביותר ובזמן הקצר ביותר. אין לי ספק שנמשיך לראות שיתופי פעולה כאלה גם בעתיד. הביקושים של זוגות צעירים בפריפריה גדלים, ואנחנו מבינים את הצורך בדירות קטנות וזולות יחסית למחירי השוק, ולכן זהו קהל היעד אליו אנו מכוונים".