קונסטנטין תפיק את "THE VOICE" עבור רשת

"‏THE VOICE‏" היא תוכנית לגילוי כישרונות מוזיקליים ‎‎■ החברה הבינלאומית תקים לצורך ההפקה סניף משנה בארץ ■ עלות הפקת פרק של התוכנית בישראל מוערכת ב-280 אלף דולר

‏‎‎חברת קונסטנטין אנטרטיינמנט הבינלאומית תפיק את "‏THE VOICE‏", סדרת הרכש החדשה של זכיינית ערוץ 2 רשת. לצורך הפקת התוכנית נרשמה החברה ב-17 באפריל ברשם החברות והקימה סניף בישראל.

החברה צפויה להפיק עוד סדרות ותוכניות טלוויזיה בישראל. את סניף המשנה בישראל פתח טובי ניושטד, במאי ומפתח פורמטים מוערך בגרמניה.

‏קונסטנטין אנטרטיינמנט נוסדה לפני 10 שנים כחברה-בת של קבוצת קונסטנטין פילם - אחת מחברות ההפקה וההפצה של סרטים המובילות בגרמניה.

‏המטה הראשי של החברה שוכן במינכן שבגרמניה, אך לקונסטנטין אנטרטיינמנט יש 10 סניפי משנה בפולין, קרואטיה, טורקיה, הונגריה, צ'כיה, יוון, סרביה, אנגליה, איחוד האמירויות וכן הסניף החדש שהוקם לפני חודש בישראל.

‏קונסטנטין אחראית להפקתם של יותר מ-130 פורמטים בגרמניה ומחוצה לה, ובהם גם התוכנית של אורי גלר ו-"‏CLEVER‏", שמופצת במספר מדינות בעולם ואף זכתה ב-2005 בפרס הטלוויזיה הגרמנית לתוכנית הטובה ביותר.

חטיבת הפיתוח והמחקר הבינלאומי של ‏קונסטנטין נחשבת לחטיבה שמגיבה באופן מיידי לטרנדים חדשניים ולדרישות המשתנות של שוק הטלוויזיה כיום.

‏ניושטד הקים ב-1987 את ‏G.A.T‏ - חברת הפקות לקולנוע וטלוויזיה, שהפכה במהלך השנים לאחת מחברות ההפקה הגדולות והמצליחות בגרמניה. בשנת 2001 מכר את ‏G.A.T‏ לחברת ההפקות ההולנדית‏‎ אנדמול. מאז שמכר את החברה עבד ניושטד כיועץ בכיר לחברות הפקות שונות בעולם והשקיע בחברות הפקה שונות.

‏"‏THE VOICE‏" היא תוכנית ריאליטי הולנדית העוסקת, בדומה ל"כוכב נולד", בגילוי כישרונות מוזיקליים. ואולם בשונה מ"כוכב נולד", "‏THE VOICE‏" מתיימרת להתמקד בעיקר בקול של המתמודדים ולא במראה החיצוני שלהם.

‏פחות משנה לאחר שעלתה לאוויר בהולנד רכשה רשת ‏NBC‏ האמריקנית את זכויות השידור של הסדרה. לפני כ-3 שבועות, ב-26 לאפריל, עלתה התוכנית לשידור בארה"ב כשהיא מוצבת ראש בראש מול "‏GLEE‏". פרק הפתיחה השיג נתון נאה של יותר מ-11 מיליון צופים.

יצוין כי עלות הפקת פרק בגירסה האמריקנית עומדת על 1.4 מיליון דולר, ואילו הההערכה היא כי בישראל תעמוד עלות הפקת פרק על 280 אלף דולר, בדומה לפרקי "כוכב נולד".

‏המוזיקאים המכונים גם "מאמנים" (‏MENTOR‏) בגירסה האמריקנית הם הזמרים כריסטינה אגילרה, בלייק שלטון, אדם לוין וסי לו גרין. את התוכנית מגיש קרסון דיילי שזכור בעיקר מ-‏MTV‏. ‏‎‎‏