מנכ"ל חדש לדוראד: הדירקטוריון אישר מינויו של אלי אסולין

אלי אסולין ימונה למנכ"ל החברה המקימה את תחנת הכוח הפרטית הגדולה בישראל ליד אשקלון ■ אסולין יחליף את דורון גרופר שפרש מתפקידו לפני כחצי שנה

דירקטוריון דוראד אנרגיה אישר אתמול (ב') את מינויו של אלי אסולין למנכ"ל החברה המקימה את תחנת הכוח הפרטית הגדולה בישראל ליד אשקלון. אסולין יחליף את דורון גרופר שפרש מתפקידו לפני כחצי שנה.

אסולין (44), יוצא חברת החשמל שימש כסגן מנהל אגף הייצור בחברת החשמל, האחראי על מערך התחזוקה של כל תחנות הכוח בארץ. הוא רכש במהלך הקריירה המקצועית שלו ניסיון מקצועי רב בתחומי ההקמה התפעול והתחזוקה של תחנות כח בחברת החשמל. אסולין, נשוי +4, בעל תואר M.B.A ותואר B.S.C בהנדסת מכונות בהצטיינות, מאוניברסיטת בן גוריון.

מדוראד נמסר, כי העבודות להקמת תחנת הכוח דוראד ע"י ווד גרופ GTS מתקדמות על פי לוח הזמנים והתחנה מתוכננת להתחיל בהפעלה מסחרית במהלך שנת 2013. דוראד היא תחנת הכוח הפרטית הגדולה במדינה והשלמתה חיונית למילוי הגירעון הצפוי ביכולת ייצור חשמל בשנה זו.

יו"ר דוראד, אלוף (מיל.) עמוס ירון, ברך את אלי אסולין על כניסתו לתפקיד ואמר כי "זהו תפקיד מאתגר ומעניין ואני בטוח שאסולין יביא את דוראד להשלמת ההקמה בשנת 2013 כדי לאפשר אספקת החשמל למשק כמתוכנן ולהתגבר על המחסור הצפוי. אלי נבחר לתפקיד על רקע כישוריו וניסיונו הרב בהקמת ותפעול תחנות כוח גדולות בחברת החשמל, ואנו בטוחים כי הניסיון הרב שהוא מביא עימו יסייע רבות לדוראד בתהליך ההקמה והתפעול. אנו מאחלים לאלי הצלחה רבה".

דוראד, נמצאת בבעלות משותפת של חברת קצא"א, (37.5%), זורלו (25%) אדלקום מקבוצת אדלטק (18.75%), ודורי תשתיות אנרגיה (18.75%).