גינדי: מכרנו 13 דירות ב"מגדלי הלאום" בראשל"צ תוך ימים

הדירות - מפרויקט מגדלי הלאום ומגדלי שרונה ■ 2.71 מיליון שקל בממוצע לדירה ■ הדירות ב"מגדלי הלאום" נמכרות לציבור ב-175 אלף שקל יותר מהמחיר לחברי מועדון גינדי

מחירי הדיור עולים? לציבור זה לא מפריע: מתחילת חודש מאי מכרה חברת גינדי החזקות 14 דירות בפרוייקט "מגדלי הלאום" שבראשון-לציון ובמגדלי שרונה בדרום הקריה בתל-אביב, בהיקף כולל של 38 מיליון שקל. לפיכך, מחיר הממוצע לדירה ששנמכרה הינו 2.71 מיליון שקל.

מאז תחילת השיווק בפרוייקט גינדי "מגדלי הלאום" במערב ראשון לציון, נמכרו 251 דירות בהיקף מכירות של כ-600 מיליון שקל - ממוצע של 2.39 מיליון שקל לדירה. בפרוייקט שרונה שבדרום הקריה תל אביב נמכרו עד היום 319 דירות בהיקף כולל של 1.3 מיליארד שקל - ממוצע של 4 מיליון שקל לדירה.

נזכיר כי בכנס המכירות המקורי שערכה גינדי נמכרו 180 דירות בפרויקט "מגדלי הלאום" תוך שעה בלבד, בהיקף של 540 מיליון שקל, לחברי מועדון של גינדי החזקות. המבצע למועדון הלקוחות הסתיים ב-15 לאפריל, ולאחריו הוצעו הדירות למכירה לציבור הרחב, במחיר הגבוה ביותר ב-175 אלף שקל מזה שהוצע לחברי המועדון.

"בשבועיים האחרונים ניתן להצביע על מספר מתעניינים גבוה במרכזי המכירות של גינדי החזקות", התייחס לנתונים עו"ד שרון מומן, סמנכ"ל השיווק של החברה. "תוך ימים ספורים נמכרו 13 דירות בפרוייקט מגדלי הלאום שבראשל"צ ודירת פנטאוז נוספת במגדלי שרונה".