רייטינג שבועי: "כוכב נולד" בראש, "כלבוטק" במקום השני

תוכנית התחקירים של רפי גינת בזכיינית ערוץ 2 רשת רשמה השבוע רייטינג של 28.1% ■ תוכנית סיום העונה של "עובדה" בקשת גברה על שחזור חטיפת גלעד שליט בערוץ 10

למרות המשך הדומיננטיות של זכיינית ערוץ 2 קשת בטבלת הרייטינג השבועית, מדובר בשבוע מוצלח בעיקר בעבור רשת. אחרי תחקירי המזון של "כלבוטק", משחזר רפי גינת את ההצלחה עם תחקיר מים ומגיע לנתון מרשים ביותר של 28.1%, שמתייצב מיד לאחר "כוכב נולד" של קשת.

תוכנית גילוי הכישרונות של קשת מסתפקת בשל ל"ג בעומר בשני משדרים השבוע, והיא מובילה את הטבלה עם רייטינג של 29.4%. תוכנית יום שישי הגיעה ל-20.2%.

רשת מכניסה שתי נציגויות נוספות לטבלה השבועית - "101 דרכים לעוף משעשועון", שמגיעה לרייטינג של 21.2%; ו"החיים זה לא הכול", שחוזרת למסך לעונתה האחרונה עם 20.3% צפייה.

קשת, מבחינתה, מצליחה להכניס בסך-הכול 5 תוכניות אל צמרת הטבלה השבועית, כשהפרידה של "עובדה" מהמסך רושמת רייטינג של 20.9%.

תוכניתה של אילנה דיין היא אחת מ-3 החזיתות שבהן נלחם השבוע ערוץ 2 מול ערוץ 10 מלחמה חזיתית. "עובדה" גברה על שחזור של חטיפת גלעד שליט במסגרת "פנים אמיתיות" של אמנון לוי בערוץ 10, שהסתפקה בסופו של דבר ב-14% צפייה בלבד.

"ווייפאאוט" נתנה פייט ביום שלישי מול רשת והצליחה להביא 17% צפייה, ואילו מול "אל תפיל את המיליון" ביום שישי של רשת רשמה "ווייפאאוט" רייטינג של 10.5% ושמרה באופן מפתיע על כוחה. גם השעשועון של ארז טל לא מפיל את הרייטינג ומשיג 20.5% צפייה.

"פולישוק" היא דרמת המקור המצליחה של השבוע עם 20.8%. לחברת החדשות של ערוץ 2 יש שתי נציגויות השבוע בצמרת הטבלה - אחת מהן היא ממוצע המהדורה המרכזית, שהגיעה ל-22.6% מרשימים בשבוע חדשות עמוס. התוכנית השנייה היא "המהדורה המוקדמת", שהביאה את נאום אובמה והגיעה לרייטינג של 20.4%.

רייטינג משקי בית יהודיים
 רייטינג משקי בית יהודיים