נועם שליט לקונגרס: מנעו סיוע לפלסטינים עד שחרור גלעד

אביו של החייל החטוף גלעד שליט במכתב לקונגרס האמריקני: "על הרשות הפלסטינית להפסיק את פשע המלחמה שמבצע החמאס ולדאוג לשחרורו של גלעד שליט"

משפחת שליט ממשיכה במאבקה לשחרורו של גלעד שליט: לקראת נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מול הקונגרס האמריקני, שחלה המשפחה מכתב הקורא להפסיק כל סיוע לרשות הפלסטינית עד לשחרורו של גלעד.

"אנו מברכים על קריאתו הנחרצת של הנשיא אובמה לשחרורו המיידי של גלעד שליט", אמר נועם שליט. "יחד עם זאת אנו פונים לראשי הקונגרס בכדי שיפעילו את מלוא כובד משקלם למניעת סיוע כלכלי לרשות הפלסטינית ולחמאס עד לשחרורו המיידי של גלעד. אנו מצרים על כך שממשלת ישראל והעומד בראשה שחררו כספים רק לאחרונה לרשות הפלסטינית ולחמאס בעוד גלעד עדיין נותר כבר 1,793 ימים בשבי".

הפנייה מתבססת על החלטות פורמלית של הסנאט ובית הנבחרים הקוראות לשחרורו המיידי של גלעד שליט, וכן על קריאתם של 29 סנטורים דמוקרטים לנשיא אובמה להקפיא את הסיוע האמריקאי לפלסטינים בעקבות חתימת הפיוס בין החמאס לפתח.

"ממשלת האחדות בין החמאס לרשות הפלסטינית גוררת אחריות אחת לה שותפה הרשות, ובמסגרתה עליה להפסיק את פשע המלחמה שמבצע החמאס ולדאוג לשחרורו של גלעד שליט", נכתב במכתב.

מכתב זה משתלב לקריאתו של הנשיא אובמה אמש בועידת איפא"ק לחמאס לשחרר את גלעד שליט.