נכנסת למשחק: תפוז משיקה שירות לריכוז דילים יומיים

תפוז אנשים משיקה אגריגטור לריכוז הדילים היומיים בישראל, בשיתוף עם אתר המכירות הקבוצתיות "מה היום" ■ דן חן, מנכ"ל תפוז: "השירות ינצל את הפילוח הרב שבקהילות תפוז"

השוק צפוף אבל כולם רוצים לקחת חלק במשחק. תפוז אנשים משיקה היום (ב') אגריגטור לריכוז הדילים היומיים בישראל, בשיתוף עם אתר המכירות הקבוצתיות "מה היום" (mahayom).

האתר החדש ירכז ויפרסם כ-200 דילים מדי יום, שיימשכו מכ-30 אתרי קופונים ישראלים. האגריגטור ימיין את העסקאות השונות על פי קטגוריות שונות, בהן מסעדות, הצגות, ילדים ונופש, ובהתאם למיקום של המשתמש. כך, הגולש יקבל לתיבת המייל שלו דילים שמתאימים לו באופן אישי.

אתר ''מה היום'' הוקם בדצמבר 2010, על ידי יזם האינטרנט ניר נחום. על פי ההסכם בין הצדדים, לתפוז קיימת האופציה להיכנס בכל עת כשותפה באתר, עם אחזקות של 10%, ולהגדיל את נתח אחזקותיה באתר ל-50.1%, על בסיס יעדים.

דן חן, מנכ''ל ''תפוז אנשים'', מסר: "בכוונתנו לנצל את הפילוח הרב שבקהילות תפוז ולהציע קופונים מותאמים לפי תחומי עניין. כך למשל, בפורום כלבים יוצגו קופונים של חנויות וציוד לבעלי חיים ובפורום הורים לפעוטות יופיעו דילים של מוצרי תינוקות".

תפוז אנשים הוא אתר תוכן גולשים המפעיל כ-1,200 פורומים וכ-100 אלף בלוגים, ובבעלותו אתר הווידיאו FLIX, אתר הילדים "דף הבית הראשון שלי" וחברת נטקראפט. על פי קומסקור, 2.3 מיליון גולשים שונים מבקרים בנכסי תפוז מדי חודש.