פעילי ימין קיצוניים נגד נתניהו: "תגמור כמו שרון ורבין"

הנאום של ראש הממשלה מול ועידת איפא"ק לפנות בוקר לא התקבל בברכה על-ידי הימן הקיצוני בארץ ■ ח"כ מיכאל בן-ארי: "נתניהו הפך את כל האידיאולוגיה שלו לריקה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם לפנות בוקר בפני השדולה הפרו-ישראלית בארצות הברית (איפא"ק) במסגרת הוועידה השנתית בוושינגטון הבירה.

נאומו של נתניהו, התקבל בתשואות סוערות בארה"ב, אולם פעילי הימין בארץ ובהם גם חבר הכנסת מיכאל בן ארי לא אהבו את הדברים וערכו אחר הצהריים טקס קבורה לספרו של נתניהו "מקום תחת השמש".

במה שנראה כהסתה נגד ראש הממשלה, אמרו הפעילים: "נתניהו, זכור מה קרה לרבין ושרון. אתה תגמור רע מאוד". קודם לכן אמרו כי נתניהו ייענש מהשמיים, לפני שיספיק להמרות את פי האל.

הפעילים לא בחלו בשום אמצעי, כשאחד מהם, פרופסור אילן וייס מאוניברסיטת בר אילן, אף הספיד את הספר, כשהוא מצטט פסוקים ו"מתאבל", כאילו הייתה זו קריאת קדיש.

"עם ישראל צריך לדעת שכדי לנצח את אויבי ישראל, יש לסבול כעת, כדי שהחיים שלנו ימשיכו להתקיים כאן", אמר חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) בפתח הדברים. "נתניהו הפך את כל האידיאולוגיה שלו לריקה - הוא נטל את חייה", הוסיף בן ארי.

"נתניהו הוא שאחראי לכך שאין הבחנה כיום בין הליכוד לבין קדימה", האשים בן ארי. "הספר שלו הוא הביטוי לאובדן הדרך, להיעדר חוט שגרה של מנהיג שאיבד את הצידוק לקיומו כמנהיג", המשיך בן ארי.

הערב נתניהו ינאם בפני הקונגרס האמריקני בשעה 18:00.