פריים סנס מועמדת פוטנציאלית לרכישה ע"י מיקרוסופט?

תגובת פריים סנס: "אין דברים בגו; אנחנו רוצים להיות חברה גדולה" ■ חיישן התנועה שפיתחה החברה משמש את מיקרוסופט בתוסף לקונסולת המשחקים שלה, הקינקט

רכישת סקייפ על-ידי מיקרוסופט באחרונה תפסה תשומת לב רבה בעיקר בגלל סכום הרכישה. 8.5 מיליארד דולר הוא סכום גבוה, גם בשביל מיקרוסופט. אבל מי שמבצע רכישה בהיקף שכזה לא יעצור שם.

חברת המחקר של הבלוג הטכנולוגי GigaOm - GigaOm Pro - ניסתה להעריך מי החברות שנמצאות ברשימה של מיקרוסופט. את הרשימה היא מספקת במחקר שפרסמה, יחד עם חברת מדיה נוספת, TheStreet, בנוגע לרכישות אפשריות של ענקיות הטכנולוגיה בשנה הקרובה.

החברה הישראלית שמוזכרת כבעלת פוטנציאל להירכש על-ידי מיקרוסופט היא פריים סנס, שחיישן התנועה שפיתחה משמש את מיקרוסופט בתוסף לקונסולת המשחקים שלה, הקינקט.

מפריים סנס נמסר בתגובה כי "אין דברים בגו" וכי "פריים סנס מעוניינת להיות חברה גדולה".

שיתוף הפעולה בין החברה הישראלית למיקרוסופט העמיד את פריים סנס כבר שנתיים על הכוונת של ענקית התוכנה. עם זאת, עדות לכך שהכוונות המקוריות של פריים סנס גדולות יותר אפשר למצוא בהשקעה שבוצעה בחברה מקרן סילברלייק בתחילת השנה - 50 מיליון דולר, שבכוונתה לנצלם לצמיחה מהירה. החברה הייתה אחת מהמבטיחות של "גלובס" בשנה שעברה.

מלבד החברה הישראלית מוזכרות ברשימה סיטריקס, Jumptap, לינקדאין, ו-Rovio, מפתחת המשחק הפופולרי אנגרי בירדס. מלבד מיקרוסופט, המחקר מספק את הרשימה של סיסקו, HP, IBM, ואורקל.