טקסס: חברה מישראל תשדרג שדה תעופה ב-20 מיליון ד'

החברה, אופטימום השקעות, תקים גם טיילת לאורך חוף הים בעיר הקיט והנופש קורפוס קריסטי שבטקסס, בהיקף של 8 מיליון דולר

חברת הנדל"ן הישראלית אופטימום השקעות, בבעלות תמיר פולג ועומרי שפרן, זכתה בשני מכרזים בטקסס, ארה"ב, בהיקף של כ-28 מיליון דולר, לשדרוג שדה תעופה ולהקמת טיילת.

הפרויקט הראשון בו זכתה החברה, שפעילה בין היתר בענף המגורים להשכרה בטקסס, הוא שדרוג שדה התעופה בעיר סן אנג'לו. היקף הפרויקט הוא 20 מיליון דולר. העיר ממוקמת במרכז טקסס ושדה התעופה משמש לטיסות פנים.

העירייה ומשרד התחבורה של טקסס החליטו לבצע עבודות של סלילה מחדש של מסלולי הנחיתה, ובנייה מחדש של טרמינל הנוסעים, כדי להיערך לגידול בתנועת הנוסעים ולאספקת שירותים של שדה תעופה מודרני.

המכרז השני הוא להקמת טיילת לאורך חוף הים בעיר הקיט והנופש קורפוס קריסטי שבטקסס. העיר ממוקמת לחופי מפרץ מקסיקו ומושכת תיירות פנים של כ-7 מיליון תיירים בשנה. היקף הפרויקט הוא כ-8 מיליון דולר.

לדברי תמיר פולג, מנכ"ל אופטימום השקעות, "ממשלת ארה"ב מזרימה תקציבי עתק לעבודות תשתית ברחבי ארה"ב. הרעיון מאחורי זה הוא בראש ובראשונה צורך אמיתי לביצוע שיפורים בתשתיות והרחבת מבנים של מוסדות ציבור, אך בד בבד גם תמרוץ ענף הבנייה באמצעות תקציבים ממשלתיים, ועל-ידי כך יצירה של מקומות עבודה. פרויקטים אלו כוללים שיפוץ בנייני עירייה, סלילת כבישים, הקמת מכוני טיהור, הקמת גני משחקים וכדומה".